środa, 11 stycznia 2017

Aromatyczna kąpiel dla Twoich stóp - pastylki od Biedronki :)

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was recenzję pastylek, których używam do wymoczenia stóp przed pedikiurem. Kupiłam je w biedronce za ok. 7zł i zużyłam uż prawie całe opakowanie :) 

Aromatyczna kąpiel dla Twoich stóp Biedronka


Moja Opinia:
W foliowym woreczku jest 11 pastylek zapakowanych osobno. Mają kolor żółtozielony, taki sam ma woda po ich rozpuszczeniu. Pachną cytrusowo, świeżo, ale zwykle dodaję do nich olejku eterycznego z lawendy, bo bardziej mi się podoba :) Stópki moczą ok 15 minut, w dość ciepłej wodzie. Po takiej kąpieli skóra jest delikatnie nawilżona i rozpulchniona, więc peeling jest zdecydowanie skuteczniejszy. Kąpiel jest relaksująca i pozwala wygrzać stópki. Według mnie to fajny gadżet na zimę, który przygotowuje stopy na dalsze zabiegi. Nie uczulił mnie ani nie podrażnił skóry. 



6 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger