poniedziałek, 9 stycznia 2017

Styczniowy Bubel: Nawilżający sorbet o zapachu moringa The Body Shop

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was recenzję sorbetu do ciała, który mi wyjątkowo nie podszedł. 

Sorbet nawilżający do ciała Moringa TBS


Opinia Producenta:
The Body Shop Moringa Body Sorbet to nawilżająco - chłodzący sorbet do ciała. Utrzymuje nawilżenie do 24 godzin. Lekka formuła sorbetu o zapachu kwiatów moringa The Body Shop umożliwia szybkie wchłanianie się produktu i daje natychmiastowe uczucie nawilżenia. 

Moja Opinia:
Sorbet jest w przezroczystej tubce z zamknięciem typu "klik". Ma bardzo fajną, aksamitną konsystencję, ale jest dość gęsty. Troszkę długo się wchłania, ale nie zostawia uciążliwego filmu na skórze. Zapach jest bardzo mocny przy aplikacji, ale wystarczy 15 minut, żeby całkowicie znikł z naszej skóry. Sorbet lekko nawilża skórę, zostawia ją miłą w dotyku i świeżą. Niestety taki efekt jest tylko na maks 4 godziny, potem skóra nadal jest szorstka i potrzebuje kolejnej dawki balsamu. Wydajność jest słaba, cena za wysoka, ja mówię mu nie. 




1 komentarz:

  1. ostatnio miałam super balsam z sayen, nie dość że na długo nawilżał to jeszcze nie pozostawiał filmu po nałożeniu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger