sobota, 7 stycznia 2017

Z pamiętnika Atopika: Linoderm Plus z alantoiną Ziołolek

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was recenzję maści kosmetycznej, którą dostałam od Ziołoleku, o nazwie Linoderm Plus. Moja cera i skóra są bardzo suche, wrażliwe i niestety jestem (nie) szczęśliwą posiadaczką AZS. W czasie zimowym lubię gęste i treściwe kremy/maści, które pomagają mi uporać się z uporczywym świądem i zaczerwieniem. Zapraszam na recenzję :)

Linoderm Plus z Alantoiną Ziołolek


Opinia Producenta:

Maść to dermokosmetyk posiadający właściwości silnie natłuszczające, kojące i łagodzące podrażnienia. Przeznaczona jest dla dorosłych, dzieci i niemowląt od 1. dnia życia. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, nazywane witaminą F, które biorąc udział w metabolizmie lipidów, są niezbędne dla utrzymania prawidłowego stanu skóry. To sprawia, że skóra długo pozostaje odpowiednio natłuszczona i nawilżona. Alantoina dzięki swym właściwościom regenerującym powoduje przyspieszenie odbudowy naskórka wspomagając swym działaniem odżywcze działanie witaminy F. 
WSKAZANIA DO STOSOWANIA:
 pielęgnacja skóry niemowląt podczas pieluszkowania

• pielęgnacja nadmiernie suchej skóry
• pielęgnacja skóry po oparzeniach i odparzeniach
• pielęgnacja skóry po odleżynach
• pielęgnacja skóry z rozstępami
• pielęgnacja skóry z wypryskiem alergicznym

Maść nie zawiera kompozycji zapachowej.
Moja Opinia:
Maść jest zamknięta w wygodnym słoiczku z zielonymi napisami. W środku znajdziemy gęstą maść w kolorze żółto-białym. Po rozsmarowaniu jest bezbarwna i nie brudzi skóry. Jest bezzapachowa, więc idealna dla alergików i wrażliwych nosów. Maści używam na chorobowo zmienioną skórę, czyli na zmiany AZS gdy chcę szybkiego natłuszczenia i ulgi. Preparat wchłania się bardzo długo, zostawia film, ale to jego zaleta, bo jest natłuszczający, więc musi tworzyć film ochronny. Nakładam go często na kilka minut przed myciem, na bardzo podrażnioną skórę, żeby woda jeszcze bardziej nie podrażniła bolących zmian.Smaruję też nim podrażnienia po depilacji i działa rewelacyjnie, skóra przestaje swędzieć i być zaczerwieniona. Jak dla mnie super maść, mam ją praktycznie zawsze w torebce i jak czuję dyskomfort to ją wyciągam i smaruję problematyczne miejsca. Praktycznie tak samo skuteczna jak maści na zamówienie, robione w aptece. Takie cudo kupimy w aptece za ok. 10zł. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger