piątek, 3 listopada 2017

Redemption Palette Essential Mattes - paletka od Make Up Revolution

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję paletki cieni do powiek firmy Make up Revolution.
Zapraszam :)

Redemption Palette Essential Mattes (Paleta 12 matowych cieni do powiek) MUR


Moja Opinia:

Paletka jest z twardego, wytrzymałego plastiku. Upadła mi już przynajmniej 3 razy i nadal cienie są w całości. Przód jest przezroczysty, widać wszystkie kolory cieni, tył natomiast ma naklejkę ze składem i jest cały czarny. Do paletki był dołączony pędzelek, którego nie używam. Cieni używam do makijaż codziennego, do pracy i szkoły. Wszystkie odcienie są matowe, jak dla mnie idealnie, bo nie za bardzo lubię połyskliwe cienie. Cienie nakładam na przypudrowaną powiekę, nie używam baz pod makijaż, także ocenię jak cienie leżały na praktycznie gołym oku. Moje powieki nie są tłuste, nie są w ogóle problematyczne. Kosmetyk nakładam ok. 4 nad ranem, a utrzymuje się do ok. 21, kiedy zmywam makijaż (może nie w stanie idealnym, ale w miarę ładnym). Cienie sa ładnie napigmentowane, nie trzeba ic dużo żeby pokryć powiekę. Dobrze się ze sobą blendują, nie robią plam. Bardzo fajne na co dzień. Wydajne.




3 komentarze:

  1. Na zdjęciu nie wyglądają na zbyt napigmentowane :P
    Ogólnie super kolorki, takie lubię <3
    Pozdrowionka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zastanawiałam się nad jej zakupem :) bardzo podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam paletkę z make up revolution i jestem bardzo zadowolona! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger