czwartek, 28 grudnia 2017

Wielkie (i spóźnione) denko z października/listopada :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was denka z października/listopada. Wiem, że późno :D Spore denko, bo dużo zużyłam, teraz jakoś więcej zużywam niż kupuję (na plus!) i cieszę się z tego bardzo. W końcu wezmę się za te zapasy kosmetyków i nic się nie będzie marnować. 

Kosmetyki do twarzy

Sami ulubieńcy, oprócz korektorów, które średnio mi podpasowały. Wodę Avene mam na swojej wishliscie i na pewno kupię jak tylko zacznie się lato. 


Maseczki/próbki

Na pewno kupię żelową maseczkę od Bielendy oraz Ziajową oczyszczającą. Próbki BB kremu od Skin79 tak mnie zachwyciły, że chyba kupię pełnowymiarowe opakowanie jednego z nich. 


Kosmetyki do ciała

Tu mam dwóch ulubieńców, a mianowicie olejek oraz peeling od Isana. Reszta wypadła mocno przeciętnie. Mój partner zużył żel od Yves Rocher, ale nie zachwycił go ten produkt, woli ten z Isany ze zdjęcia poniżej:)



Kosmetyki do włosów

Maska Fructis to petarda, na pewno kupię, jak już zużyję wszystkie maski jakie mam. Ta z Agafii była mocno średnia. Olejek Marion też bardzo fajny, a ocet Yves Rocher tak szybko się skończył, że nawet nie zdążyłam wyrobić sobie opinii.


1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger