czwartek, 19 stycznia 2012

hejka kochani :)

Mój pierwszy post na blogu. Na początku przedstawię się, jestem Nika, mam 16 lat i kocham mode i makijaż. Do szkoły nigdy nie ubieram sie super modnie, zwykle jakiś t-shirt i rurki, po szkole to co innego.Zwykle zamieniam się w słodka dziewczynę pin up z kreskami na powiekach albo wzorowana na modowym blogu The sartorialist wampa. W mojej szkole panuje przekonanie że niepopularny nie ubiera się ładnie, ja nie jestem osoba popularną, więc się nie wychylam. Inaczej te żmije z mojej szkoły by mnie zjadły. Mam ogromne ilości kosmetyków, ale nie szpanuje nimi jak niektóre laski.
  Na blogu będę zamieszczać zestawy ubrań, recenzje kosmetyków, pomysły z pokazów. Będę je okraszać swoim komentarzem, żeby było ciekawiej.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger