czwartek, 26 stycznia 2012

Paletka Bourjois Petite Guide De Style Perfect Harmony Shadow -moja recenzja

Hejka, dziś z przyjemnością opiszę wam moja ukochana paletkę z Bourjois. Niestety aparat się wyładował, więc dziś będzie zdjęcie z netu.
Jest to identyczne opakowanie jak moje. Swoje cienie dostałam z wymianki na Wizażu od pewnej miłej Wizażanki. Cienie mają bardzo ładne, eleganckie opakowanie(koronkowo-roślinny na pastelowym tle), poręczny pędzelek i największy plus opakowania: lusterko! Lusterko jest wbudowane po lewej stronie, jest małe ale przydatne. Pigmentacja jest średnia, osobiście od tej firmy wymagałabym lepszej, ale dobrze jest jak jest :) Cienie maja doskonałą konsystencję i szybko się nie ścierają. Z baza są wprost idealne. Według mnie najgorszym minusem jest to, że różowy cień podkreślił moje cienie pod oczami, mimo że był tam nałożony wcześniej tam korektor. Za to do brązowego cienia nic nie mam :) Często też używam różowego cienia zamiast różu, też fajnie wygląda. Podoba mi się jeszcze opis rysunkowy makijażu. Ceny nie znam, ale jak przeglądałam allegro to mniej więcej 87zł.

Ocena:
Opakowanie: 10/10
Trwałość: 8/10
Pigmentacja: 5/10
Nakładanie cienia na powiece 9/10

Ocena ogólna: 8,5/10
Czy kupiłabym go ponownie? Tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger