piątek, 27 stycznia 2012

Recenzje w Lutym.

Hejka, dziś zrobię spis kosmetyków które muszę koniecznie zrecenzować w lutym.

1. Olej do włosów z Himalaya -już od dawna przymierzam się do wypróbowania tego produktu, jednak zawsze albo brak czasu, albo chęci.

2. Samoopalacz firmy Kolastyna do jasnej skóry - zawsze obawiałam się plam, więc używałam balsamów brązujących, jednak teraz muszę spróbować samoopalacza, chociażby z racji tego żeby się nie przeterminował.



3. Cień do powiek Miss sporty - nabyty z wymianki, jeszcze nie przetestowany. Myślę jednak że fajny.


4. Pomadka ochronna Nivea "Pearly shine" - nowa, także z wymianki. Jestem ciekawa jak działa, bo zapach jest niebiański :)

5. Krem do stóp Oriflame - z wymianki, mam go bardzo długo, ale jeszcze nie znalazłam czasu na wypróbowanie go.




6. Krem do stóp Avon - wymieniony, ma piękny zapach, ale brak czasu niestety, żeby go wypróbować


To na tyle, mam nadzieje że uda mi się je wypróbować na czas. Oczekujcie recenzji na początku marca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger