niedziela, 22 stycznia 2012

Styl Baby Doll na co dzień i od święta

Witajcie, sorka że wczoraj mnie tu nie było ale nie miałam zbytnio czasu. Wczoraj poszłam do sklepu, pewnie wam znanego, Pepco, tak brzmi jego nazwa. Nigdy tam nie byłam, ale z ciekawości weszłam i SZOK!
Bardzo znane marki, m.in. rimmel, revlon, miss sporty, itd po tanich cenach. Oczywiście kupiłam sobie świetną paletkę pigmentów do powiek z Revlonu i pędzel do pudru. Razem wyszło 8 zł. Taniutko. Kupiłam też w innym sklepie kosmetyki Essence. Lubię je, bo mają doskonałą pigmentację, są trwałe i maja rewelacyjne ceny. Kupiłam bardzo fajną, malinową szminkę, lip liner i kolorze brudnej czerwieni, a w promocji dostałam jeszcze żel do twarzy 4 w 1. Jak je już wypróbuję to zrecenzuję, je tutaj :)
Pomyślałam że dziś opiszę wam styl Baby doll. Miłego czytania :)


BABY DOLL
Jest to styl składający się przede wszystkim z pastelowych kolorów. Przedstawicielki tego stylu zwykle ubierają się w zwiewne sukienki, spódnice.Ubrania są zrobione zwykle z lekkiego tiulu, jedwabiu, tafty. Baby doll lubią delikatną, kobiecą biżuterię. Noszą zwykle delikatny, pastelowy makijaż i włosy z luźno układającymi się falami.Jest to styl z lat 60., który najczęściej używają młode japonki.
Oto kilka przykładów:



Teraz podam kilka tricków jak stosować ten styl na co dzień.
1. Zamiast prostych włosów, ułóż je w lekkie fale. Możesz je zakręcić lokówką, albo nałożyć papiloty. Efekt utrwalić delikatnym lakierem do włosów, np Elnett
2. Zamiast długich, falbaniastych sukienek spraw sobie krótką spódniczkę z koronki.
3. Nie musisz ubierać się koniecznie na różowo, czarny też wygląda fajnie
4. Zamiast trampek, ubieraj balerinki
5. Nie musisz rezygnować z ukochanych dżinsów na rzecz sukienki. Dopasuj do nich tunikę odcinaną pod biustem, z kaskadami falban spadających na biodra.
6. Jeżeli chcesz jedynie trochę zakosztować stylu "Lolity" kup sobie mały dodatek w tym stylu, np. zwiewną apaszkę, opaskę, portfel albo torebkę.
7. Na specjalną okazję możesz kupić sobie sukienkę gorsetową z wykończeniem falbaną, albo z koronki
8. Jeżeli bardzo chcesz choć małą drobinkę być baby doll, ale rzeczy tego stylu nie pasują całkowicie do tego co nosisz, możesz ostatecznie psikać się perfumami w takim stylu, a jeżeli nie masz kasy możesz kupić sobie błyszczyk, krem, albo peeling o zapachu róży, który jest bardzo "baby doll'owy"



Makijaż w stylu Lolity



1. Nałóż na twarz bazę pod makijaż
2. Nałóż podkład i puder w twoim odcieniu, starannie rozcierając je przy włosach i żuchwie
3. Pomaluj powieki jasnoróżowym cieniem
4. Starannie narysuj czarna kredką, albo linerem w tuszu , kreskę na górnej powiece i zawiń ją do góry na końcach
5. Pomaluj linię wodną lekko stępioną , białą kredką
6. Narysuj kreskę na dolnej powiece
7. Doklej sztuczne rzęsy.
8. Starannie wytuszuj rzęsy
9. Nałóż na usta szminkę w kolorze 'nude'
10. Na środek ust nałóż odrobinkę różowego błyszczyka albo malinowej pomadki

Baby look gotowy! :)
Oczywiście na dzień wystarczy puder, tusz, różowy cień i błyszczyk.
Jutro opiszę inny styl, cześć :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger