poniedziałek, 29 grudnia 2014

Second handowe perełki: sweterki&bluzy!

Hej :) Tydzień temu wybrałam na drobne łowy w moich ulubionych lumpkach :) Oczywiście wyszło na to że wcale takie drobne nie były i nazbierało się trochę ciuszków :* Wszystkie w bardzo, bardzo niskich cenach czyli to co tygryski lubią najbardziej :) Przechodzę od razu do rzeczy :)

1. Zielony, krótki sweterek H&M, 2zł

2. Duża bluza biało-różowa H&M, 2zł

3. "Mechaty" sweterek Atmosphere, 4zł

4. Czarny t-shirt z baskinką, Atmosphere, 4zł

5. Zwykły, czarny sweter Black Label , 2zł

6. Kobaltowy t-shirt z wiązaniem, oversize z Denim&Co, 4zł

7. Pudrowa narzutka Atmosphere, 1zł

8. Koronkowy sweatshirt, Atmosphere, 4zł

9. "Mechaty", pudrowy sweter New Look, 4zł

10. Miętowy kardigan H&M, 2zł


I to tyle :) Co Wam się najbardziej podoba? :)
+ zapraszam  na mojego aska oraz instagram :)

20 komentarzy:

  1. Pudrowy sweterek z new look jest najlepszy. ale ogólnie zakupy się udały i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowy sweatshirt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne łupy, uwielbiam zakupy w second handzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pudrowy sweterek z New Look jest świetny, nie wierzę że kupiłaś go w lumpeksie :)
    http://ivamoche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej koronkowy biały sweterek jest super!
    Pytałaś o obserwację, zacznij!:)
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowy sweterek mi die spodobal najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba jestem słaba w wyłapywaniu takich perełek... nawet na meega wyprzedażach lepiej radzi sobie moja mama niż ja ;o A później patrzę na ludzi, którzy kupili rzeczy, które mnie się ostentacyjnie podobały i myślę sobie czemu ja tego nie wzięłam przecieeż to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie puchowe sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze te dwa 'mechate' sweterki :D

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ten czarny zwykly sweterek ładny :)
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  11. WTF HANODWE ??? HEHEH

    OdpowiedzUsuń
  12. MI najbardziej podoba się ten biały koronkowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie kupywałam w lumpkach..
    A najbardziej podoba mi się 4 i 6 :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na ciebie :)
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy :)
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ciuszki i takie tanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 sweterek <3 udanego Sylwestra Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger