niedziela, 15 lutego 2015

Sprej "Venal" Gorvita od Credo :)

Hej :* Dzisiaj mam dla Was recenzję spreju do nóg Venal firmy Gorvita, który dostałam od Credo.  Moje nogi często są narażone na przeciążenie. Po ciężkim dniu zwykle nie mogę się ruszyć, tak strasznie puchną i bolą. Bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam ten sprej :)

Sprej kosztuje ok. 12zł za 115ml i jest do kupienia w aptekach :)

Opinia Producenta:
Venal Spray poprawia krążenie, łagodzi obrzęki, likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości nóg. Zawarta w jego składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, wzbogacona o biologicznie aktywne wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej, działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchliwość. Ze względu na swój unikalny skład chemiczny, a zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego, preparat wykazuje działanie oczyszczające, bakteriobójcze, przeciwzapalne oraz antyoksydacyjne, a chłodzący mentol zapewnia nogom uczucie świeżości, ulgi i odprężenia

Moja Opinia:
Płyn jest w wygodnej, małej buteleczce z atomizerem, który się nie zacina. Pachnie orzeźwiająco, miętą. Jest to delikatny zapach, nienachalny :) Sprej bardzo szybko się wchłania, wystarczy kilka psików i gotowe. To dla mnie znaczna oszczędność czasu, bo nie chce mi się niczego wsmarowywać :) Sprej przyjemnie chłodzi nogi, sprawia, że są lżejsze. Niestety nie jest to efekt długofalowy, po upłynięciu 2 godzin trzeba powtórzyć operację. Niestety kosmetyk zostawia lepki film, co jest bardzo uciążliwe. Myślę, że produkt jest w porządku, po zakupach idealny! :)




7 komentarzy:

  1. hmm.. nie słyszałam o nim, ale wydaje się bardzo fajny ;)
    miłego dnia ! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama często używała tego typu kosmetyków, ja na razie nigdy się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że niejednej z nas przydałby się taki kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu preparaty, dają chociaż chwilową ulgę, gdy nogi są zmęczone po ciężkim dniu. Szkoda, że ten produkt pozostawia lepki film na ciele...

    OdpowiedzUsuń
  5. oo dla takiej staruszki jak ja to może już się i nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nim, ale z tego co piszesz wydaje się fajny zapraszam do siebie może obserwacja za obserwacje ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger