piątek, 6 lutego 2015

Mix It- Zdrowy i smaczny początek dnia z pysznym muesli :)

Hej :) Przepraszam, że wczoraj nie dodałam postu, ale nie miałam czasu, bo oglądałam zdjęcia ze Studniówki. Chcecie post studniówkowy? Mam zdjęcia, mogę zrobić jeżeli chcecie :) 
A dzisiaj pokażę Wam mój sposób na pożywne i smaczne śniadanie. 
Także dla alergika i celiaka :) Od urodzenia mam alergię na różne produkty żywnościowe, nigdy nie jadłam pizzy, nie jem czekolady ani nie piję mleka. Nie mogę pszenicy i jajek. Ale daję radę :)

Zacznę od tego, że moim pomysłem jest muesli, które jem z mlekiem ryżowym bądź moim koktajlem z witaminą D(specjalna mieszanka, którą kupuję w aptekach, żeby mi się kości nie łamały :)) 
Muesli dostałam od firmy Mixit, która ma w swoim asortymencie zestaw bezglutenowy/dla celiaka. 
Ogólnie na stronie tej możemy skomponować własne musli! :) Zaraz Wam o nim opowiem :)



Jak zamówić?
Wchodzimy na stronę Mix.it i klikamy na kwadracik "skomponuj", chyba, że nie chce nam się wybierać to klikamy "gotowe Mixit" i wybieramy skomponowane wcześniej płatki. 
Skupię się na guziku "Skomponuj" bo sama tak zrobiłam. 
Jak skomponowałam swoje muesli?
Na początku wybrałam podstawę, czyli mamy do wyboru 10 mieszanek kasz/płatków/ nasion. dodatkowo pod podstawowymi bazami, możemy dodać do naszej mieszanki np. amarantus, płatki sojowe, słonecznik, itd. 
Potem przechodzimy do kroku 2, gdzie są suszone i liofilizowane owoce. Ja wybrałam brzoskwinię i
chipsy bananowe. Są przepyszne! Myślę, że warte uwagi są też truskawki i nieznane mi nigdy wcześniej physalis. 
Następnie mamy orzechy, ale są tam również płatki kokosa, które posiadam w swoim muesli :)
Na samym końcu są dodatki. Tu mamy wielkie pole do popisu. Są tu wiórki czekoladowe, cukier kokosowy, płatki, poduszeczki zbożowe, lentilki. dosłownie wszystko :D
Przy każdej rzeczy mamy podaną cenę oraz jej ilość w naszej puszce. Po prawej stronie jest tabelkę, gdzie jest suma zamówienia i ile % jest każdego składnika w mieszance.

Moja mieszanka składa się z:
-Bezglutenowego dziobania(płatki kukurydziane, ryżowe krispies, płatki jaglane i gryczane)
- wanilii mielonej
- cukru kokosowego
- cukru trzcinowego
- orzechów włoskich
-chipsów bananowych
- brzoskwini
- płatków kokosowych

Mieszanka ma 500gram, jest w metalowej solidnej puszce, która będzie mi jeszcze długo służyć :)
Jest pyszna, a miseczka takich płatków z dodatkiem mleka roślinnego to niezły kop energetyczny na cały dzień. mieszankę chrupałam też w czasie nauki i czytania książek. 
Bardzo polceam, ale wydajność kiepska, muesli zostało pochłoniętę bardzo szybko :D


Nie mam już siły do blogera, wstawiam zdjęcia, a ten mi przekręca :((


Dziękuję firmie Mixit za możliwość przetestowania muesli :)



6 komentarzy:

  1. Blogów Twojego typu jest naprawdę wiele, ale mało które osiągają ponad 1000 obserwatorów.
    Jeżeli mi po 3 dniach głosowania udało się osiągnąć około 70 miejsce na 400 blogów, to Tobie powinno iść jeszcze lepiej! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie :) A jeszcze dodatkowo ma w sobie witaminy,mhm :)
    Tak bardzo lubię oglądać zdjęcia ze studniówki,chętnie zobaczyłabym taki post.
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie :) Takie lekkie śniadania są najlepsze :3
    Może wspólna obserwacja? Daj znać :)

    Pozdrawiam xx
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mm wygląda przepysznie ! <3
    zaczynam obserwować, czekam na cb ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger