czwartek, 19 lutego 2015

"Wszystko co powinnaś wiedzieć o swoim dziecku" AWM :)

Hej :* Dzisiaj mam dla Was dwa posty, ostatnim czasem dopadła mnie wena twórcza i chcę ją porządnie wykorzystać :)
Niedawno dostałam od wydawnictwa AWM książkę z serii "wszystko co powinnaś wiedzieć". wybrałam tą o dzieciach, bo chociaż ich jeszcze nie ma, to na pewno niedługo się przyda :)

"Wszystko co powinnaś wiedzieć o swoim dziecku"

Książkę można nabyć w zwykłych i internetowych księgarniach, w cenie ok. 20zł

Opis:
Atrakcyjna, nowoczesna i praktyczna forma graficzna (z obrotowym kołem na okładce, które pozwala szybko sprawdzić, co dzieje się w kolejnych miesiącach życia dziecka) oraz rzetelny, informacyjny tekst czynią z tej książki praktyczny przewodnik po niezwykłym i ekscytującym okresie, jakim jest pierwszy rok życia dziecka. Poręczny format pozwala nosić książkę w torebce i zabierać na wizyty u lekarza.
Książka jest podzielona na trzy części.
W pierwszej, Opieka nad dzieckiem, znajdziesz podstawową wiedzę o tym, jak karmić, przewijać i podnosić niemowlę.
Druga część, Dziecko i Ty miesiąc po miesiącu, zawiera chronologicznie ułożone informacje o tym, jak rozwija się fizycznie i psychicznie Twoje dziecko w każdym z 12 pierwszych miesięcy, i co może dziać się wówczas z Twoim ciałem i psychiką.
Część trzecia, Najczęstsze problemy, opisuje typowe choroby, szczepienia, zawiera praktyczne porady, np. jak znaleźć idealną nianię.
Wszystko co powinnaś wiedzieć o swoim dziecku to więcej niż poradnik dla młodych matek. To także dziennik i notes. Wewnątrz znajdziesz strony przeznaczone na notatki: możesz zapisać tam postępy, jakie robi Twoje dziecko w kolejnych miesiącach życia, a także opisać te emocje i myśli, które chcesz zapamiętać.
Obowiązkowa pozycja w biblioteczce każdej świeżo upieczonej mamy!
Naucz się czerpać prawdziwą radość z pierwszego roku ze swoim dzieckiem!
Świadoma tego, co się dzieje z Tobą i Twoim dzieckiem, możesz więcej!


Moja Opinia:
Książka jest bardzo poręczna i ma świetnie wykonaną szatę graficzną. Zawiera informację na temat co powinno robić dziecku w każdym kolejnym miesiącu jego życia, a także co się dzieje z ciałem i psychiką jego mamy :) 
Lektura przekazuje najpotrzebniejszą wiedzę o opiece nad dzieckiem. 
Jest bardzo ciekawa i napisana przystępnym językiem. Dodatkowo przy każdym miesiącu są miejsca na nasze notatki :) Moja opinia jest krótka, bo nie wiem co mogę jeszcze dodać :) Lektura wyczerpuje temat i serdecznie ją polecam :)



Dziękuję firmie AWM za udostępnienie mi książki do testów :)
AWM - Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski

4 komentarze:

  1. świetny blog ! :) Zapraszam do siebie http://wierze-w-cieplo-dni.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo na pewno przydatna, ale to przyjdzie u mnie z czasem ;)
    U mnie nowy, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiedniej grupie osób z pewnością przypadnie do gustu :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger