środa, 10 sierpnia 2016

5 tanich rzeczy z Pepco, które polecam

Pepco to niewątpliwie mój ulubiony sklep "wielobranżowy". Niedaleko domu mam kilka Pepco i regularnie do nich chodzę. Ciuszki, których jest tam mnóstwo niestety nie polecę w 100% ponieważ miałam kilka sztuk i po pól roku okazjonalnego użytkowania nadawały się tylko do kosza. Za to rzeczy, które przedstawię niżej są świetne, cały czas je kupuję i polecam.

1. Skarpetki do balerinek
Skarpetki do balerinek to rzecz, którą najczęściej nabywam w Pepco. Można je kupić w różnych kolorach, koronkowe albo "zwykłe", z grubszego materiału i takie zupełnie cienkie. Najbardziej lubię te koronkowe, białe i czarne. Noszę je nie tylko do balerinek, ale i do adidasów, trampek i niektórych botków. Skarpetki są wykonane dobrze, rozwalają się po ok. 10 założeniach, ale to nic, bo kosztują ok 2zł, także nie żal mi, bo zaraz kupię kolejne. Stopa sę w nich nie poci bardziej niż zwykle, są elastyczne i rozciągliwe.




2. Bielizna
Z bielizny testowałam głównie majtki, bo staniki często znajduję w lumpeksach, gdzie za nowy stanik płacę 2-4zł. Dolne części bielizny można kupić tu w wielu fajnych wzorach i kolorach. Z siateczką, koronkowe, w kropki, kreski i zupełnie gładkie. Ceny wahają się od 2zł(za zwykłe, bawełniane majtki w jednolitym kolorze) do 10 zł(zwykle piękne, koronkowe majteczki). Ja czekam na promocje, kiedy to można kupić bieliznę za 0,99-4,99zł sztuka. Jak dla mnie to ceny są bardzo ok, jak na jakość majtek. Majtki są dobre jakościowo, nic im się nie dzieje po praniu, wygodne i przede wszystkim piękne.


3. Rzeczy do domu(papilotki, miseczki, formy do ciast, dekoracje)
Gdy wyprowadziłam się od rodziców bardzo wiele rzeczy do domu kupiłam w Pepco. Część się sprawdziła, część nie. Na  pewno mogę polecić niedrogie i ładne kubeczki, a także formy do ciast o różnych rozmiarach Są bardzo tanie, ale nigdy mnie nie zawiodły. Mam chyba ze 4, używam często, bo kocham piec ciasta i jeszcze się nie rozsypały. Pepco ma urocze i tanie poszewki na poduszki(al znaleźć dwie takie same graniczy z cudem), cudownie miękkie koce(ok.60zł) i miseczki plastikowe w różnych rozmiarach i kolorach. Wszystko w mega niskich cenach, idealne na skromny budżet. Dekoracje też mają piękne, ale nie kupuję ich zbyt często, bo już i tak mam za dużo bibelotów w domu.






4. Kolczyki
Kolczyki noszę dopiero od dwóch lat i zdecydowanie te Pepco trafiają w moje gusta. Są niedrogie, dostępne w wielu wzorach i kolorach, często na promocji. Moje ulubione to pastelowe ptaszki, ale nie mam  ich na zdjęciu :( Niestety przy dłuższym kontakcie ze skórą, barwią ją. Ale to jedyny minus jaki zaobserwowałam u nich :)





5. Buty
Butów nie kupuję zbyt często, ale jeżeli mają to być tańsze butki na zwykłą bieganinę po mieście albo po plaży, to wybieram Pepco. Jakość jest średnia, ale adekwatna do ceny. Nie możemy spodziewać się fajerwerków za 5 czy 15zł. Plus jest taki, że jak się zniszczą to wywalimy je bez żalu i kupimy nowe. Ja polecam baleriny szmaciane i japonki :)







31 komentarzy:

  1. Ciekawy post! Uwielbiam pepco, A najbardziej jak są nowe rzeczy,jakies przeceny. W fajnych cenach sa też rzeczy przeznaczone dla zwierzat :D

    jessicajanuszkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przeceny to już osobny temat, cudne rzeczy za grosze :)

      Usuń
  2. Mam całe mieszkanie zaopatrzone z rzeczy z Pepco :)
    Kolczyków nie kupuję, bo mnie uczulają. Skarpetki do baletek to rewelacja i mega taniocha. Polecam jeszcze te z Szachownicy :)). W pepco zawsze kupuję ramki na zdjęcia, jakościowo są dobre i tanie. Wiadomo to nie ta sama jakość jak np. z Empik czy Castorama, ale na ścianie nie widać większej różnicy :)). I można nieźle przyoszczędzić. Szklanki, dzbanuszki, talerze, również mam z pepco. Doniczki na kwiaty również. W sumie jak patrzę na moje mieszkanie to mam prawie wszystko z Pepco. :)). Bluzek staram się unikać z tego miejsca, bo ciężko , żeby miały fajny materiał, ale legginsy uwielbiam:D
    Pozdrawiam;*
    blog-aleksandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szachownicy nie mam obok siebie, ale jak będę to kupię na wypróbowanie :) Ja też pół domu to rzeczy Pepco, ae ramki tyko Ikea

      Usuń
  3. Nie dość,że przepiękne to jeszcze tanie :) Ja również lubię pepco i często tam kupuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej kupuję w Pepco też skarpety do balerinek, są tanie i wygodne :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mają te skarpetki w różnych kolorach i rozmiarach, można dopasować do każdej pary butów.

      Usuń
  5. Faktycznie w Pepco można trafić dużo ciekawych rzeczy niedrogo:)

    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie pepco za takie tanie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Pepco można znaleźć naprawdę bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ciuszki dziecięce mają piękne, kupowałam kiedyś coś siostrze i nie mogłam się zdecydować :)

      Usuń
  9. Ja również lubię bieliznę z Pepco i rzeczy do domu. Wszystko jest dobrej jakości i w niskiej cenie.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielizna to mój osobisty hit, nigdzie takiej fajnej i taniej nie znajdę :)

      Usuń
  10. również kilka rzeczy mam z pepco ;)
    lubię ten sklep, można znaleźć różne perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie haul.... jak komentujesz, to chociaż czytaj tytuł posta..

      Usuń
  12. Ja uwielbiam odwiedzać Pepco, zawsze można tam trafić na coś ciekawego. Ostatnio kupiłam wielką miskę na sałatkę, która dzięki przykrywce i rączce może być zabrana gdziekolwiek bez obawy, że się wszystko wywali. I świetny pojemnik na żywność z podziałką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, taka miseczka by mi się przydała, aż poszukam w "swoim" Pepco, może mają :)

      Usuń
  13. skarpetki są zdecydowanie najlepsze :)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bardzo lubię pepco i często do niego zaglądam. I również uwielbiam te skarpetki do balerinek ale kupuję te bez koronki bo mają więcej bawełny w składzie. Ale często można trafić na jakieś fajne zwykłe skarpetki w różne wzory, serduszka czy różne inne słodziaśne. Najlepsze są w okresie świątecznym a że jestem skarpetkomaniaczką haha nie mogę się im oprzeć.
    P.s świetny blog! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam urocze skarpetki z koronką :)
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  15. Hejka Kochana!

    Wpadłam na bloga, gdyż tęskniłam - a znalazłam chwilkę :)

    Czasem zaglądam do pepco, głównie kupuję "milusie-cieplusie" kapcioszki w motywy zwierzęce na zimę - co roku/dwa lata nowe oraz jakieś drobiazgi + świeczki, to jest moja miłość!
    Teraz, gdy chłopak mieszka w Warszawie, czasem wpadamy po coś do kuchni - bo fakt faktem, jest tanio a zarazem "elegancko" :)

    Pozostawiam komentarz i zachęcam do odwiedzin moich zakątków! :)
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja z Pepco mam zle doswiadczenia.
    Kupiłam córce spodnie dresowe ,po praniu jedna jednwka krótsza ,druga dluzsza. Koszula w kratę ,po praniu rękawy 3)4 się zrobiły. Koszulka z nadrukiem jednorożca ,,,,nadruk zszedł .dodam że piorę rzeczy w 40 stopniach . Natomiast rzeczy dla 4 latka spodnie mają tak wszyte gumki w pasie ,że spaduja . Wogole się nie rozciagaja. Koszulki białe z nadrukiem po praniu robią się sine plamy . Dodam tylko ,że żadna rzecz z Pepco po praniu nie da się już złożyć szewek do szewka. Zawsze są krzywe. Bluzy na zamek po praniu rozciąga się ściągacz tak że te bluzy później są tak szeroki i dziecko wygląda jak w bluzie po starszym rodzeństwie.Dka niemowląt rzeczy są ok ,może dlatego że raz się ubierze i już sa małe

    OdpowiedzUsuń
  17. A i tu może sklep https://fashion4.pl was zainteresuje? mają tu bardzo duży wybór bieelizny i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sklep akurat dość często ma bardzo fajne promocje, dlatego myślę, że warto zainteresować się gazetkami promocyjnymi, które informują o tym, co obecnie pojawia się w ofercie. Gazetek promocyjnych można szukać między innymi w ofercie https://blix.pl/sklep/pepco/ . Zerknijcie sobie i sprawdźcie, czy traficie na jakieś fajne propozycje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger