wtorek, 23 sierpnia 2016

Back To School haul - przybory szkolne i zeszyty

Hej :) Wrzesień zbliża się niebłagalnie, a co za tym idzie - koniec wakacji. Ja swoje wakacje mam do początku października, kiedy to zaczyna mi się przedostatni semestr szkoły policealnej, a w czerwcu przyszłego roku egzamin na technika :)  W innym poście opowiem Wam więcej o mojej szkole, czego tak naprawdę się uczę, bo wiem, że niektóre osoby są ciekawe. 

Dzisiaj będzie haul "Back to School" - choć jestem już "stara" :) lubię sobie umilić chwile spędzone nad książkami. Artykuły papiernicze pomagają mi też w organizacji życia domowego i zawodowego. 

Naklejki do zaznaczania kupiłam w biedronce(te Stickn), baardzo przydają mi się w zaznaczaniu ważnych fragmentów, ale też oznaczam nimi ciekawe przepisy w książkach kucharskich. 
Kolorowa taśma jest z Pepco, kolorowe zaznaczniki z domu rodzinnego(znalazłam!) i fajne "super mocne" nalepki. 

Naklejki z Biedronki po 2,79zł za sztukę + diamenciki z nad morza. Lubię, gdy moje notatki są kolorowe i zwykle wzbogacam je nalepkami.

Zeszyty A4 z Biedronki i Tesco, ok. 2-4 zł za sztukę. Mają cudne nadruki i są dobrej jakości.





Kolejne zaznaczniki, tym razem w różnych kształtach i rozmiarach. Duży arkusz i ten w opakowaniu foliowym są z Pepco, "książeczka" to prezent.

Notesiki na zapisywanie notatek(Pepco, Revitalash, prezent)

Teczki z Pepco i Tesco, naprawdę śliczne i urocze :D


No i artykuły do pisania, moimi hitami są cienkopisy z Pepco i piórniczek z tego samego sklepu.



 na końcu miszmasz :)

Biedronkowy kalendarz za 20zł na samym końcu :)


24 komentarze:

  1. szkoła dawno za mną, ale podobają mi się te wszystkie zeszyty z śliczną okładką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je do szkoły, ale też do organizacji czasu :)

      Usuń
  2. piękny kalendarzyk! jak ja uwiebiam te wszystkie pierdoły szkolne :P u mnie na studiach wystarczy notek długopis, kartki do segregatora i segregator oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do segregatora nie mogłam się przekonać i zostałam przy tradycyjnych zeszytach :)

      Usuń
  3. Wiesz, że te taśmy nie są kolorowe? One są prawie bezbarwne. Liczyłam, że można je ciekawie wykorzystać, a tu takie zaskoczenie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? :( A ja kupiłam, bo patrzę, że takie ładne kolorki :C

      Usuń
  4. oo jakie ładne przybory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, uwielbiam tą serię! :D
    Widzę dużo rzeczy z kotami - też takie chcę!

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chciałabyś koty to polecam Pepco, mają świetną serię z nimi :)

      Usuń
  6. O Boziu ile cudeniek, też zawsze uwielbiałam zakupy do szkoły i wybieranie tych wszystkich akcesoriów :) Wczoraj nawet kupiłam sobie zeszyt w Biedrze z napisem o Kopciuszki i nowych butach - był tak uroczy, ja zapatrzona, że nawet nie zwróciłam uwagi, że wzięłam w linię, których dzczerze nienawidzę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za zeszytami w linie, w Biedronce w tym roku takie cudeńka, że zaszalałam :D

      Usuń
  7. Świetne są te posty o tematyce powrotu do szkoły :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju naklejki i kolorowe przydasie :D. Naklejki w Biedronce też kupiłam, ale inne. Jutro jeszcze na spokojnie zrobię zapasy, bo jadę do większego miasta gdzie jest m.in Pepco ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki to moje uzależnienie, kupuje ich mnóstwo, bo potem fajnie wyglądają w notatkach, na jakiś teczkach :)
      Pepco polecam, można świetne rzeczy kupić! :)

      Usuń
  8. Też kupiłam te taśmy, zawiodłam się. :c
    Ale możesz uzyskać kolor po kilku warstwach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno :C Myślę, że i tak je zużyję, taśmy klejące zawsze są potrzebne ;p

      Usuń
  9. Koniecznie muszę wybrać się do biedronki po te naklejki :D zeszyty są bardzo ładne. Ja w tym roku zdecydowałam się na kupno 2 dużych zeszytów z przedziałami na przedmioty :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak mam nie umiem oprzeć się tym wszystkim ładnym zeszytom.
    http://dziewczyna-z-humana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna wyprawka. Wszystko pasuje do siebie kolorystycznie no i dziecko musi być zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy byłem dzieckiem uwielbiałem kompletować nową wyprawkę do szkoły. Teraz artykuły biurowe kupuję w hurtowniach papierniczych.
    https://somax.eu/20-galanteria-biurowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger