piątek, 5 sierpnia 2016

Haul z nad morza: Pepco, buty + chińskie bibeloty

Hej dziewczyny! :) Znad morza wróciła już prawie miesiąc temu, a haul z nowościami jeszcze się nie pojawił. Przepraszam za tak małą ilość postów, ale ostatnio słabo z organizacją czasu u mnie. Na szczęście powoli się układa, pomogły mi ciekawe książki, które na pewno zrecenzuję. 

Jeżeli chodzi o ciuszkowo-butowo-dodatkowe zakupy, to skusiłam się na wysokie szpiki w kolorze nude(55zł) i przezroczysto złote baletki(20zł), które ostatnio bardzo nie obtarły niestety :(  W Pepco zakupiłam uroczą torebkę z puszkiem, kosztowała 30zł. 




W sklepie "chińskim" zrobiłam chyba największe zakupy, bo było niedrogo i rzeczy naprawdę mi się podobały.

Magnesy na lodówkę kupiłam po 3zł za sztukę. Są solidne i świetnie wyglądają. Znacznie lepiej niż naklejki, które miałam na lodówie :D

Jesienią często palę świeczki zapachowe, dlatego powiększyłam swój zbiór o 7 opakowań. Te z Bispolu pachną pięknie i nie dusząćo poza tym, recenzowałam je :) Po 2zł/szt

Tutaj małe lusterko do torebki i pinezki do tablicy korkowej(ładniejsze niż klasyczne z supermarketu) po 1zł za rzecz. Skusiłam się też na malutkie opakowania po 2zł/szt, wkładam do nich kolczyki.

 Wielkie pudło na ciacha za 4zł.

W Biedronce była fajna promocja na kosmetyki, ja kupiłam róże do kąpieli, pastylki do pedicuru i oczywiście żel LPM, bo tego zapachu jeszcze nie testowałam.


Puszek(10zł) został kupiony na zwykłym stoisku, natomiast bransoletki w sklepie Dedicante(po 7zł/szt).

Opakowanie na popcorn(4zł) i opakowanie na kanapki, idealne do pracy(4zł).

Tu wszystko po 2zł, zapachy do obu szaf, które mam i portfelik z niezadowlonym kotem. Idealny na drobniaki

Słodka kosmetyczka za 3zł na kosmetyki do torebki, diamenciki po 2zł i długopis Hello Kitty za złotówkę. Uwielbiam takie dziewczęce dodatki :)

Tutaj rajstopy z Gatty(3zł), czyli przygotowania na sezon jesienny. Kubeczek, zakładki do książki opakowanie na lekarstwa tylko po złotówce :D

Tatuaże metaliczne za 1zł, a widziałam na innych stoiskach po 10z(!). Do tego podkładka na toaletkę w babeczkę i obrazek do kuchni :)


Na samym końcu uroczy świecznik z latarnią morską :)

3 komentarze:

  1. ja akurat staram się na urlopach nic nie kupować, szczególnie jeżeli chodzi o buty i ciuchy, odpoczywam od tego, jednak twoje szpilki ekstra ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne rzeczy, uwielbiam takie bibelotki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger