środa, 16 sierpnia 2017

Moje codzienne stylizacje wiosna/lato - cz.1

Hej kochane :* Ostatnio zauważyłam, że na moim blogu brakuje postów modowych, które kiedyś bardzo często się pojawiały. Pamiętam też, że bardzo lubiłyście, gdy robiłam takie "przeglądy" mojego stylu, wstawiając zdjęcia z Instagrama, na których są moje codzienne stylizacje. Dlatego postanowiłam do tego wrócić i planuję serię postów, bo trochę tych zdjęć mi się nazbierało. Potem będę się starać robić to systematycznie :)

"Jeżeli chodzi o mój styl ubierania, to lubię rzeczy ładne i dziewczęce, a zarazem wygodne. Pracuję biurowo, w weekendy się uczę, abo siedzę w domu, także nie znajdziecie u mnie wystrzałowych kreacji i szpilek. Raczej moda dla zabieganych :P "



Sweterek - Primark, SH
Spódnica - Gina Tricot, SH
Rajstopy - Pepco
Szalik - Aliexpress




Bluzka - Pepco
Spodnie - Pieces, SH
Kolczyki - Aliexpress




Kardigan - chiński sklep internetowy
Bluzka - Swap
Spodnie - Zara, SH
Naszyjnik - Pepco




Płaszczyk - Allegro
Spodnie - Pieces, SH
Szalik - Aliexpress
Buty - Deezee
Bransoletki - Dedicante
Torebka - Bershka




Sweterek - Primark, SH
Spódnica - BikBok, SH
Choker - Allegro
Rajstopy - Pepco

1 komentarz:

  1. Tak chłodno u Ciebie ? :) u mnie takie upały, że nie wytrzymałabym w Twoich stylizacjach :))) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger