wtorek, 8 sierpnia 2017

Odżywczy krem do twarzy Senelle Summer - recenzja :)

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu do twarzy firmy Senelle :) Firma jest polska i nowa na rynku, więc możecie jej nie kojarzyć. Zachęcam do zapoznania się z ofertą marki, bo jest ciekawa  i na pewno znajdziecie coś dla siebie :)

Odżywczy krem do twarzy Senelle Summer 


Moja Opinia

Krem jest zapakowany w szklaną buteleczkę z delikatnymi napisami, kosmetyk wyciągamy za pomocą pompki, jedna pompka to jedna aplikacja. Dzięki takiemu rozwiązaniu, krem jest mega wydajny. Kosmetyk ma biały kolor, na twarzy oczywiście przezroczysty. Szybko się wchłania, nie zostawia lepkiego filmu na twarzy. Używam go rano i wieczorem, po myciu i tonizowaniu buzi. Krem mocno nawilża twarz, pewnie dlatego, że ma w składzie różne oleje (m.in z pomidora). Skóra jest przez cały dzień gładka, ale nie ściągnięta, tylko miła i delikatna w dotyku. Buzia jest promienna i nawet przestałam używać podkładu, bo krem ładnie wyrównał koloryt, a także pozbyłam się męczących suchych skórek. Krem jest naprawdę świetny, używam go codziennie od prawie dwóch miesięcy i mogę powiedzieć szczerze, że stan mojej skóry znacznie się poprawił. 




https://senelle.pl/

4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger