niedziela, 20 sierpnia 2017

Moje codzienne stylizacje wiosna/lato - cz.2

Hej kochane :* Dzisiaj czas na kolejny post ze stylizacjami, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

"Jeżeli chodzi o mój styl ubierania, to lubię rzeczy ładne i dziewczęce, a zarazem wygodne. Pracuję biurowo, w weekendy się uczę, abo siedzę w domu, także nie znajdziecie u mnie wystrzałowych kreacji i szpilek. Raczej moda dla zabieganych :P "



Koszula - BikBok, SH
Spodnie - KappAhl, SH
Zegarek - Allegro
Bransoletka - Aliexpress
Buty - Pantofelek24




Bluzka - Primark, SH
Spodnie - Vero Moda, SH
Top - Primark
Buty - Pepco




Bluzka - H&M, SH
Spódnica - SWAP
Buty - Pepco
Zegarek - Allegro




Bluzka - market chiński
Spódnica - SWAP
Buty - H&M




Sukienka - Primark, SH
Kurtka - C&M, SH
Zegarek - Allegro
Buty - H&M



2 komentarze:

  1. bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ślicznie wyglądasz mi się najbardziej podoba ta ostatnia stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger