czwartek, 31 sierpnia 2017

Moje codzienne stylizacje wiosna/lato - cz.4

Hej kochane :) Dzisiaj w zestawieniu praktycznie same kobiece doły :) Albo sukienki albo spódnice, tylko ostatnia stylizacja zawiera spodnie. Dlaczego? Bo lubię wyglądać kobieco i jest mi wygodniej założyć spódnicę niż np. shorty w lato :)

"Jeżeli chodzi o mój styl ubierania, to lubię rzeczy ładne i dziewczęce, a zarazem wygodne. Pracuję biurowo, w weekendy się uczę, abo siedzę w domu, także nie znajdziecie u mnie wystrzałowych kreacji i szpilek. Raczej moda dla zabieganych :P "



Bluzka - Primark
Spódnica - Vero Moda, SH
Buty - Pepco




Bluzka - Aliexpress
Spódnica - SWAP
Buty - Pantofelek24




Sukienka - SH
Kurtka - C&A, SH
Buty - Pantofelek24
Kolczyki - Sinsay




Top - H&M, SH
Spódnica - H&M, SWAP
Kurtka - C&A, SH
Tenisówki - Pantofelek24
Bransoletka - Diva




Koszula - SH
Sweter - New Yorker
Spodnie - H&M, SH
Buty - H&M

5 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawy, podoba mi się bordowa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna biala bluzka, niebieska, biala kurtka, bordowa spodnica i koszula w kwiatki. Stylizacje super! A najbardziej podoba mi sie przedostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne stylizacje, dzięki za wpis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger