niedziela, 4 marca 2018

Konturówki o ust "Perfect Line" Lovely - recenzja

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję konturówek od Lovely. Ust nie maluję zbyt często, kosmetyków do tej partii ciała mam dosłownie kilka, w tym także te konturówki. Zapraszam na recenzję :)

Konturówki o ust "Perfect Line" Lovely


Moja Opinia:

Konturówki są w formie zwykłej kredki do temperowania. Mam 3 odcienie, od różowego nudziaka do mocnej czerwieni. Tej ostatniej rzadko używam, zwykle mam na ustach nr. 1 albo nr. 2. Kredka ma mocny kolor, jest bardzo dobrze napigmentowana i na ustach wygląda bardzo dobrze. Końcówka kredki jest miękka, kremowa i bardzo dobrze się nakłada. Kredki mają średnią trwałość, trzymają się dobrze, o ile nie zaczniemy jeść i pić, wtedy na pewno trzeba będzie poprawiać. Swoje egzemplarze kupiłam za ok. 3 zł na promocji, także za tą cenę jak najbardziej polecam.




2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że nie polubiłam się z tymi konturówkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger