środa, 14 marca 2018

Moja wiosenna wishlist z Aliexpress - ubrania i dodatki :)



Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was nieco inny post niż zwykle :) Pokażę Wam moją wishlist z Aliexpress, bardzo wiosenną, ale jeszcze nie bardzo letnią. Na letnie ciuszki/dodatki jeszcze nie mam pomysłu, ale wiosenna garderoba w przygotowaniu. Zaczynamy! :)

1. Brązowa mini torebka - w mojej szafie są same pastelowo różowe albo zupełnie czarne mini torebki brakuje mi czegoś uniwersalnego, właśnie w odcieniach brązu. Ta jest dla mnie idealna :) [LINK]

1 (24)

2. Biała mini torebka - kolejna zwykła torebeczka do jaśniejszych, wiosennych ciuszków. Podoba mi się, że jest bardzo dziewczęca i urocza. Chociaż lubuję się w srebrze, to tutaj te złoty elementy wyglądają naprawdę elegancko :) [LINK]

1 (17)


3. Brelok - flaming - jak go zobaczyłam to sie normalnie zakochałam. Jest naprawdę przeuroczy i tani, będzie wyglądał idealnie do moich pastelowych, wiosennych ciuszków. Zamówię też siostrze, bo idealnie wpasowuje się w jej styl :) [LINK]

TB2ZGfRy0FopuFjSZFHXXbSlXXa_!!3197197497

4. Sukienka midi w kwiaty - uwielbiam sukienki, uwielbiam długość midi, uwielbiam kwiaty. Idealna sukienka dla mnie, mega kobieca, z pięknym nadrukiem. Będzie fajna do czarnych rajstop i botków. [LINK]


5. Sukienka maxi w kwiaty - i kolejna sukienka! :) Szukałam luźnej, idealnej na dzień sukienki do pracy i po pracy. I chyba znalazłam :) [LINK]

0e98cefba1205f0a020289921228b32d11

6. Ramoneska czarna/różowa - czarną zamawiam na co dzień, to mój nieodzowny element szafy i po prostu nie może go brakować w mojej szafie. Obecna ramoneska niestety już się na tyle wyeksploatowała, że wstyd nosić. Różowa z kolei będzie na mój ślub :) [LINK]

20170721_150910_025
20170721_150910_023

7. Sukienka w kwiaty - kolejna sukienka, kolejna w kwiaty. Tu moja poprawinowa, którą mam zamiar nosić na wszystkie możliwe imprezy, tak mi się spodobała :) [LINK]

1 (6)

8. Rajstopy - jedyne rajstopy na tą wiosnę. Ale to jak już będzie naprawdę ciepło. Będą idealne do spódnic i sukienek w kolorze czarnym. [LINK]

4

Przygotowuję też dla Was wishlistę z dodatkami do BuJo oraz kosmetyczną, wszystkie oczywiście z Alie :) 


3 komentarze:

  1. Piękne ramoneski, jednak ja bym proponowała bluzy damskie z zoio. Wydaje mi się, ze warto wspierać polską gospodarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobaly mi sie ramoneski, biala torebka i ostatnia sukienka ��
    Sa bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta poprawinowa spokojnie mogłaby być ślubną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger