środa, 15 lutego 2012

Wymianka i zakupy :)

Hejka, dziś zajmę się moimi wczorajszymi zakupami oraz 2 wizażowymi wymianami. Co do wymianek, ostatnio poczta ukradła mi 2 produkty z paczki(była zafoliowana folia z napisem poczta polska), byłam niezmiernie wściekła i miałam ochotę pójść i dać im do wiwatu, ale w końcu ochłonęłam i stwierdziłam że nie ma sensu bo złodziej się nie przyzna, niestety :(
 Wczoraj, natomiast byłam rozdawać ankiety, dotyczące mojego projektu. Ale że było zimno kilka razy wstąpiłam do sklepów. Najbardziej chyba ucieszyłam się z nowego numeru "Skarbu Natury" z próbką mleczka do przetestowania. Ogólnie to czasopismo jest warte polecenia, ponieważ jest tanie, zawiera fajne porady i mam genialna szatę graficzna. Polecam nowy numer :)

Moje Zakupy i Wymiana.


Wymiana:
1.zestaw minipomadek z avonu
2. Żel brązujący z Sally Hansen
3. Podkład z Miss sporty
4. Balsam anty włoskowy Avon
5. Sprej termoochronny Avon
6.Sprej brokatowy z Broccato
7. Maseczka nawilżająca ziaja
8. krem ujędrniający Vishy
9. Maseczka LRP
10. Peeling Vishy
Był jeszcze krem Diora (próbeczka), ale się gdzieś zawieruszył.

Zakupy z wczoraj:
1. Podkład Essence, kupiłam za pół ceny(5.,90),, a że był ostatni to dostałam jeszcze cały tester :)))
2. Mgiełka Hawajska z Avonu
3. Krem Fiołkowy z Avonu
4. Szampon ryżowy (nie dość że nie zauważyłam że bezpłatna próbka, to jeszcze data ważności 02.2010, koszmar :()
5. Maseczka do rąk Marion
oraz próbka balsamu Dove, z gazety.

Byłam jeszcze w SH i kupiłam super kombinezon, pomarańczowy na lato. Za 1zł ! Jest śliczny!
Podane wyżej produkty niebawem zrecenzuję, trzymajcie się cieplutko.

Miss Cosmo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger