wtorek, 28 lutego 2012

Zapowiedź denek lutego

Hejka, dziś specjalna zapowiedź denek lutego. Denka pojawią się już pojutrze, z małymi recenzjami. Projekt wykonałam gdyż mam bardzo dużo kosmetyków, które mają krótkie daty ważności. Nie wiem, jak was, ale mnie ta akcja bardzo zmotywowała. Wcześniej wolałam sobie pospać niż rano oczyszczać twarz, albo wieczorem zmywać makijaż. Zwykle zapominałam tez o balsamie do ciała, co uczyniło moją skórę suchą jak wiór. Akcja "Denko" niesamowicie zmotywowała mnie do codziennego dbania o siebie. Teraz przy zakupie nowego kosmetyku nie będę zastanawiać się czy w ogóle poużywam moje zbiory i czy nie będę musiała ich wyrzucić(o, zgrozo!!) Tak czy owak jestem z siebie zadowolona.
Papapapa :)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger