niedziela, 13 stycznia 2013

Afw store-co i jak?

Hej :) Dzisiaj od rana kwestowałam na WOŚP, a potem liczyłam pieniądze w sztabie. Było świetnie, bo lubię wszelkie akcje charytatywne,! Jestem bardzo zadowolona, kiedy mogę pomóc innym! W sklepiku "przydasiów" wydałam aż 25 zł, a kupiłam perfumy Avril Lavigne, perfumy Fergie for Avon, 3 lakiery, mydełko i dwie zabawki dla siostry. Oczywiście kasa idzie na WOŚP. A wczoraj byłam na zakupach i obkupiłam się za wszystkie czasy. Kupowałam tylko w SH, akurat trafiłam na promocję wszystko po 2zł. Stolica ma fajne lumpeksy  stwierdzam! Jutro fotki tego wszystkiego+Katherine, bo dzisiaj nie miałam czasu żeby zrobić zdjęcia. A teraz kilka słów o ostatnio odkrytym przez mnie sklepie z ubraniami. Sklep nazywa się afw store i posiada ubrania w stylu Japan. Najlepsze jest to że, wszystko jest super modna na dodatek tanie jak barszcz! Można kupić wszystko od płaszczy po torebki, przez spódnice i sukienki.
Zobaczcie co mi się spodobało
HH-1839611#Bluzka-Czarny  HH-134032#Ubierać
DD-128503#Rozmiar-M Płaszcz-Biały  HH-2210698#Ubierać
HH-323013#wig   HH-31112#Shoes-Różowy
HH-358122#torba moda-Róża Czerwony  HH-358213#torba moda-Różowy
HH-18953#DzianinySpodnie-Szary HH-173167#Długo Skrit-Czerwony
Rzeczy są fantastyczne i do tego niewiele kosztują. Już niedługo(może) pojawią się stylizacje z rzeczami z tego sklepu :))
Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia i być może kupienia czegoś fajnego :))

Znacie ten sklep? Zbierałyście na WOŚP?









10 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie ciekawe ciuszki,ciekawe jak z jakoscia:D Jesli cos zamowisz daj znac jak sie sprawuja po praniu ! A i ta pudrowa torba,swietna noo...
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuszki, na pewno odwiedzę tą stronkę:) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na te cuda

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jestem zainteresowana tym sklepem, tylko boję się troche jakości tych ciuchów ;.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej strony, ale zajrzę, może coś mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na stylizacje ;)

    Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. This blog is so cute!

    New post on my blog: http://www.allyouneedisfashion.com/2013/01/freezing-day.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz ;) pewnie że obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcia pobuszowałabym w warszawskich sh!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger