wtorek, 8 stycznia 2013

Krem bingo Spa- co o nim sądzę + 2 outfity

Przepraszam że wczoraj nic nie pisałam, ale byłam w wielkim szoku! Dostałam 4 z fizy i mam 3 na półrocze! A byłam zagrożona! Jestem taka szczęśliwa! Byłam też zajęta dopinaniem zamówienia z Katherine, ale i tak dzisiaj jeszcze dopinam pewne sprawki :) I zbieram haracze od koleżanek :P
W tym tygodniu żadnych, alt to żadnych sprawdzianów. Ferie już nie długo, a dzisiaj outfit+recenzja :)
Zapraszam do czytania.


 Nazwa: Kokosowy krem do rąk
Firma: Bingo Spa
Ilość: 100g
Cena:ok. 10zł
Zapach: Piękny, idealny! W ogóle nie czuć chemii, jest sam pyszny kokos :) Kocham ten zapach :P
Dostępność: Większe supermarkety i oczywiście internet
Kolor: Mleczno biały. Bardzo ładny
Konsystencja: Dosyć lejąca, ale w miarę dobrze się wchłania.
Działanie: Krem, oprócz tego że pięknie pachnie i szybko się wchłania, nie robi absolutnie nic! Nawilża, ale na 10 minut. Potem dłonie robią się bardziej suche. Krem najlepszy jest dla osób, które nie mają problemów z dużą suchością skóry, a lubią ładny zapach. A szkoda że taki słaby, świetnie się zapowiadało!
Opakowanie: Słoiczek, zakręcany na zakrętkę :) Estetyczne napisy, wszystko bardzo ładne. Dzięki takie opakowaniu, możemy wyjąc wszystko do cna :)
Skład:
Podsumowanie: Dla mnie bubel, ale o pięknym zapachu :)
Ocena: 5/10


I jeszcze moje outfity z wczoraj i dzisiaj. Sorry za jakość zdjęć,ale robione na szybko :)

W poniedziałek postawiłam na wygodę i mocną kroplę koloru. Do prostej, luźnej bluzki w kolorze beżowym, dodałam kobaltowe rurki i białe trampki(których zapomniałam założyć  bo zostawiłam w szkole). Do tego jeszcze kokardka i pierścionek w kolorze kanarkowej żółci i jestem ubrana :)


Bluzka- Sh(1zł)
Rurki- Sh(12zł)
Kokarda(1zł)
Pierścionek-(0,99zł)
Trampki-(39zł)

A dzisiaj postawiłam na kobiecy zestaw z nowym sweterkiem, który już uwielbiam :) 
Na początek zamiast sweterka miała być szara marynarka, ale była nieprasowana i guzik sie urwał :( Ale tak tez dobrze wyglądam :)
Na sukienkę z Topshopu(typową małą czarną, uwielbiam ją) założyłam sweterek w tulipany i dodałam burgundowe rajstopy(tutaj się trochę prześwietliły). Postawiłam na jedne, mocny akcent biżuteryjny  mega pierścionek z sową.

cała ja :)

 look na wzór
 zdjęcie z góry
 tutaj wyszłam okropnie(nie patrzcie na moje grrrube nogi :P)
+pierścionek


Jak Wam się podoba? Miałyście kiedyś ten krem? Co u Was? 



8 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam nic z Bingo Spa :)) świetny pierścień ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremu nie miałam ale nie przepadam za zapachem kokosu więc raczej nie spróbuję :P

    Czarna spódniczka jest śliczna :)

    Zapraszam do nas na recenzję balsamu do ust,
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za kokosem w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały pierścionek, chyba się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zestawy :) drugi bardzo mi się podoba :) i wcale nie masz grubych nóg ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger