wtorek, 29 stycznia 2013

Pora na....Tag!

Przed chwilą(dosłownie) zostałam otagowana przez Kameę i bardzo mnie to ucieszyło :) Z chęcią powiem Wam o paru moich sekretach :)
Kamea prowadzi blog p.t http://kameabloguje.blogspot.com :)



Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące - każdy nominowany blogger powinien: 
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

1. Jestem straszną gadułą, ciągle bym gadała i gadała :) Czasami osoby z mojego otoczenia mają ochotę wyrzucić mnie przez okno, bo przez gadulstwo jestem irytująca. Podobno nawet przez sen gadam! 

2. Zbieram ubrania- uwielbiam je i ciągle kupuję nowe sztuki i nigdy nie mam ich dość! Nazbierałam już jakieś 500 sztuk, włącznie z dodatkami i biżuterią :) Marzy mi się kolekcja Anny Dello Russo :)

3. Mam "wycinkowe segregatory" czyli najfajniejsze porady z gazet trzymam w jednym miejscu. Polecam, bardzo przydatne :)

4. Mam alergię na niemal wszystko- Nigdy nie mogę jeść na mieście bo mam uczulenie na prawie wszystko do jedzenia(m.in na mąkę, jajka, mleko i kakao). ale moja mama zawsze ugotuje mi coś pysznego, więc nic nie tracę :)

5. Uwielbiam historię współczesną  A najbardziej drugą wojnę światową! :) Kocham się o tym uczyć i najchętniej zamieniłabym wszystkie matematyki i fizyki na ten przedmiot. 

6. Uwielbiam jeździć na łyżwach i rolkach- to mój sposób na aktywne spędzenie czasu, oprócz spotkań ze znajomymi.

7. Jestem jednocześnie nieśmiała i odważna :) 

Widzę że wiele osób zostało otagowanych, więc taguję każdego, kto nie dostąpił tego zaszczytu! Niech każdy czuje się ważny! 

P.S Możecie mi zadawać pytania jeżeli chcielibyście się o mnie coś dowiedzieć. Zrobię z tego nowy post :)
   

6 komentarzy:

  1. Ojoj... współczuję tej alergii. Ja nie wyobrażam sobie nie móc jeść niektórych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag ;*

    ja tak samo jestem nieśmiała .

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się podpisać pod punktem 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję tej alergii... Gdzie Ty tak btw. te wszystkie ciuchy trzymasz? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, Miss Cosmo baardzo dużo mówi, potwierdzam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger