poniedziałek, 28 stycznia 2013

Nowości :)

Hej :) Byłam dzisiaj na małych zakupach w SH i w Rossmannie. To były moje najmniejsze zakupy od listopada! Kurcze, pozbywam się lumpeksoholizmu? Hehehe, otóż nie. Musze oszczędzać na wyjazd do Norwegii i nie wydaję pieniędzy na byle co. Ostatnio w ogóle nie mam pomysłu na notki. Może podsuniecie mi parę inspiracji? Urządziłam dziś z kumpelą małe swap party i zamieniłyśmy się kilkoma ubraniami na okres jednego miesiąca(bądź trochę dłużej). Potem poszłam na łyżwy i było extra! Kocham łyżwy!
Wróciłam do domu cała mokra, ale za to baardzo szczęśliwa :)
Teraz pokażę Wam co ciekawego zagościło w mojej kosmetyczce i na półce z gazetami :) Zdjęcie nowej bluzki nie chce się załadować :O

Będę robić ombre na moich końcówkach, więc się przyda :) Krem zapowiada się dobrze(przeczytałam wiele pozytywnych opinii) i mam nadzieję że będę wyglądać fajnie po tej mini metamorfozie :P

I jeszcze 2 gaetki do przeczytania i inspirowania. Polecam w szczególności Grazię, bardzo udany felieton pani Wellmann.

Mam pytanie, o czym chciałybyście poczytać na moim blogu? Jestem otwarta na wszelakie pomysły :)

8 komentarzy:

  1. Super zakupy! :D
    Zapraszam ponownie :)

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominujemy Cię do Liebster Blog Award!

    http://beauty-kaa.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybierasz się do Norwegii? A gdzie dokładnie i kiedy? Ja za dwa tygodnie jadę po raz drugi do Oslo, które jest calkiem ładne, ale i okropnie lodowate zimą (a zawsze myślałam, że po polskich mrozach nic mi nie straszne :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. outfity, zakupy w sh, jeśli takowe robisz :D

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam nigdy o tym kremie :) na razie nie mogę kombinować z rozjaśnianiem włosów, a szkoda bo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak w listopadzie robiłam ombre to też go używałam,ale jeśli masz ciemne włosy to musisz potrzymać troszkę dłużej bo inaczej nie łapie ;) Hmm może coś o modzie napisz? ^^ Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ombre będzie gotowe to fajnie by było jakbyś wstawiła zdjęcie jaki wyszedł efekt. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie właśnie, jak ombre? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger