niedziela, 25 stycznia 2015

Olej z ostropestu Biooil :)

Hej :) Dzisiaj mam dla Was recenzję wyrobu Biooil :) Jak już wiecie, jestem fanką wszelakich olei, moja skóra je uwielbia, o włosach już nie wspominam. Gdy dostałam propozycję testowania oleju z ostropest natychmiast się zgodziłam. Po pierwsze, bo nigdy nie słyszałam o takiej roślinie, po drugie,  olejów nigdy za wiele. :)

Olej z ostropestu Biooil

Olej można kupić <tutaj> w cenie 9 i 18zł 

Opinia Producenta:
"Olej z ostropestu firmy LABORATORIUM BIOOIL produkowany jest ze starannie wyselekcjonowanych nasion ostropestu plamistego. Jest to olej w 100% naturalny, z pierwszego tłoczenia, tłoczony na zimno bezpośrednio z całych nasion ostropestu, rośliny od setek lat używanej z powodzeniem w medycynie ludowej. Olej ten zachowuje swoje biologiczne i naturalne cenne właściwości, ponieważ jest nierafinowany, nie posiada żadnych sztucznych dodatków i konserwantów.
Ostropest jest bogatym źródłem silimaryny, która jest znana ze znakomitego oddziaływania na wątrobę oraz cały układ pokarmowy. Silimaryna zawarta w oleju z ostropestu może regenerować komórki wątroby – ochrania je, uczestniczy przy powstawaniu nowych a także  pomaga odtruwać wątrobę po zatruciach, zarówno tych powszednich jak np. nadmiar alkoholu,  jak i cięższych, gdzie było zagrożone nie tylko zdrowie ale i życie człowieka.  Ponadto olej ten  chroni i odbudowuje lipidowe otoczki komórek tzw. błony komórkowe. Czysta silimaryna jest również stosowana do pomocy chorym na przewlekłe zatrucia a nawet marskość wątroby.  Ponadto ma działanie żółciopędne, pomaga trawić tłuste i ciężkostrawne potrawy, wskazane jest przed spożyciem wysokokalorycznego posiłku wypicie ok. pół łyżeczki naszego oleju. Olej z ostropestu powinien być stosowany przez każdego, kto dba o swoje zdrowie w celu zminimalizowania szkodliwego działania sztucznych substancji  nagminnie dodawanych do niemal wszystkich produktów spożywczych. Inne cenne składniki naszego oleju to: witamina E (tzw. witamina młodości), witamina K regulująca procesy krzepnięcia krwi oraz substancje śluzowe chroniące przed uszkodzeniami układ pokarmowy. Mieszanina Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT) zwanych czasem witaminą F posiada właściwości przeciwzapalne a fitosterole pomagają usunąć z krwi zły cholesterol.
Olej z ostropestu LABORATORIUM BIOOIL używany jest również w kosmetyce. Dzięki działaniu przeciwzapalnemu oraz antyoksydacyjnemu zatrzymuje wolne rodniki, czyli dba o jak najdłuższe utrzymanie młodego i zdrowego wyglądu. Olej ten wspomaga leczenie cery trądzikowej, nie zatyka porów w skórze,  rozjaśnia plamy i przebarwienia powstałe w wyniku nadmiernego korzystania ze słońca lub też jako pozostałość po silnym zapaleniu skórnym – jak np trądzik. Olej z ostropestu posiada silne właściwości regenerujące,  aktywnie wspomaga leczenie uszkodzeń naskórka, zmiękcza zrogowaciałą skórę dłoni i stóp oraz zmniejsza zaczerwienienia skórne."
Moja opinia:
Oleju używam przede wszystkim do jedzenia! :) Przeczytałam, że ma wiele dobrych właściwości i pomaga m.in na wzrok, wątrobę, dziąsła, trawienie, itd Z tego względu dodawałam go do prawie każdej sałatki w moim domu. Nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów(po dwóch miesiącach stosowania wzrok mi się niestety nie poprawi), ale z czasem moje oczy przestały być wiecznie zmęczone, myślę że to w dużej mierze zasługa oleju z ostropestu. Poza tym skorzystały na tym też moja mama i babcia, mające problemy z wątrobą :) Olej bardzo dobrze smakował, nie był bardzo tłusty i nie psuł smaku potrawom, był smaczny i niestety szybko się rozszedł :/ Bo a to dodałam go odrobinę do potrawy, a to coś innego i znikł! Na szczęście jest niedrogi i łatwo dostępny :) 
Jeżeli nie macie pomysłu na potrawę z tym olejem, to <tutaj> jest kilka ciekawych :)
Oprócz spożywczego zastosowania, olej można stosować na skórę np. chorobowo zmienioną. Ja od kilkunastu lat cierpię na AZS i często mam różne "plamy" na ciele. Są one bardzo suche i swędzą. Postanowiłam wypróbować olej właśnie na nich. Wsmarowałam odrobinkę i poczułam ulgę! Co prawda plamy nie zmniejszyły się, ale swędzenie ustało i przestały być "ciągnące" i bardzo czerwone. Olej na pewno nie usunie AZSowych plamek, ale pomoże w walce :) Olej nie miał minusów. To dla mnie nowość, bo choć lubię oleje, w każdym było coś do zastrzeżenia :)



4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger