środa, 23 marca 2016

Krem ochronny dla niemowląt i dzieci Bjobj od BioBeauty- recenzja :*

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu dla dzieci, Bjobji, który dostałam od firmy BioBeauty. Sama dzieckiem nie jestem, swoich też jeszcze nie mam, ale postanowiłam kremik przetestować. Dlaczego? Ponieważ mam bardzo delikatną, atopową skórę :)

Ochronny krem dla niemowląt i dzieci Bjobj


Krem można kupić <TUTAJ> w cenie 44,60zł za 100ml


Opinia Producenta:
Krem ochronny do ciała, należy stosować po kąpieli w celu ochrony delikatnej i szczególnie wrażliwej skóry niemowląt i dzieci.  Składniki  zawarte w kremie mają właściwości nawilżające, odżywcze i zmiękczające. 
Kluczowe składniki roślinne:
  • masło Shea - wspaniały środek zmiękczający, bogaty w kwasy tłuszczowe i inne składniki odżywcze, jest idealnym składnikiem kosmetyków nawilżających
  • olej ryżowy - charakteryzuje się doskonałymi właściwościami nawilżającymi i ochronnymi
  • ekstrakt z rumianku -  łagodzi i regeneruje, przynosi ulgę suchej, swędzącej skórze
  • olejek lawendowy - stosowany w leczeniu stanów zapalnych skóry, jego zapach uspokaja i relaksuje
Sposób użycia: Stosować po kąpieli, delikatnie wcierać aż do całkowitego wchłonięcia.
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu, alkoholu
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu, aluminium
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny



Moja Opinia:
Kremik jest w miękkiej, elastycznej tubce, z której łatwo go wycisnąć. Opakowanie jest biało-niebieskie, bardzo estetyczne, ale szybko się brudzi. Moje miało bliskie spotkanie z rozkruszonym cieniem i niestety nie dało się doczyścić. Konsystencja jest dość rzadka, ale krem bardzo dobrze się rozprowadza i wchłania. Zostaje leciutki film, ale jest przyjemny, nie lepiący się. Kosmetykiem smaruję głównie buzię oraz dłonie. Nakładam cienką warstwę, a po kilku chwilach kremu nie ma. Wspaniale się wchłania. Buzia po nim jest bardzo dobrze nawilżona, miękka, delikatna w dotyku. Krem nie podrażnił mojej t
warzy, nie wystąpiło żadne uczulenie. Krem nie działa spektakularnie, ale dobrze nawilża i odżywia skórę. Stosuję go po wieczornym demakijażu, nigdy rano :) Myślę, że kiedyś kupię go swojemu dziecku, być może tak samo mu przypasuje(o ile jeszcze będzie w sklepach!). Cena ciut za wysoka, ale w sumie patrząc na skład, to się nie dziwię, że tanio bym tego nie dostała. 

Moja ocena:
8,5/10









Dziękuję firmie BioBeauty za udostępnienie mi kosmetyku do testów. 


9 komentarzy:

  1. Ja moich dzieci żadnymi krajami nie smarowalam, po wszystkich dostawaly wysypki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moich dzieci żadnymi krajami nie smarowalam, po wszystkich dostawaly wysypki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kosmetyków dla dzieci używam ewentualnie szamponów, nic więcej. Ten krem widzę po raz pierwszy, ale raczej po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kremy bjobj są mega delikatne i świetne szczeególnie dla skóry wrażliwej :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre kremiki robi firma https://www.lansinoh.pl/ ,tam jeszcze jest szampon, płyn da kąpieli itp. Delikatne o dobrym składzie, przyjemnie pachną i nie powodują podrażnień

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger