sobota, 5 marca 2016

NOWOŚCI LUMPEKSOWE I OUTLETOWE :*

 Hej kochani :* Ostatnio nazbierało się u mnie sporo nowości, i pragnę się z Wami nimi podzielić :) Oczywiście co sobota zaglądałam do ukochanych lumpeksów, gdzie cena za ciuszek nie przekracza 4zł. można się nieźle obłowić :D I to zrobiłam, haha. Moje szafy pękają w szwach, ale ostatnio się wzięłam i wszystko posegregowałam, wyszło mi ok 150 sztuk ciuszków na sprzedaż. Może chcecie post z wyprzedażą szafy? Ceny od 2zł do maks 30. Jeżeli byłybyście zainteresowane, piszcie w komentarzach albo na asku :)


Zacznę od rzeczy nie-lumpeksowych. Ostatnio byłam z moją przyjaciółką w Outlet Center i nie byłabym sobą gdybym nie poszła do Calzedonii. Wyszłam z dwoma parami rajstop koronkowych, po 4,50 każda. Będą idealne na wiosnę, do szyfonowych spódniczek i sukienek. Balerinki kupiłam w Pepco, za 14,99zł. Bardzo ładne, cena korzystna, nic tylko korzystać.Talerzyk wielkanocny oraz rękawicę( swoją drogą wszystko w moim ukochanym, różowym kolorze!) nabyłam w Empik outlet, za obie rzeczy zapłaciłam 9 z groszami. Sól do kąpieli jest z Biedronki :)






 Teraz pora na lumpeksy, za wszystkie rzeczy dałam 2 albo 4zł, wszystkie pochodzą z tych samych dwóch lumpeksów :) 



























Szary staniczek był nowy, i w dodatku od Calvina Kleina <3



W czym chcecie mnie zobaczyć? :)

 




8 komentarzy:

  1. Ładne balerinki i świetne swetry !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta narzutka w pantetkowy wzór cudna <3 I kremowe rajstopy w różyczki - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyprzedaż to bardzo fajny pomysł :)
    świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyhaczone rzeczy :)
    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ile rzeczy! ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe rzeczy ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger