czwartek, 6 lipca 2017

Haul butowy - flamingi, króliczki i wiązania :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was haul z butami :) Bardzo lubię tą część garderoby, co jakiś czas kupuję nowości, głównie w sklepie Pantofelek24, gdzie buty są dosyć tanie, ale i fajnej jakości. Teraz skusiłam się na zamówienie na stronie Elilu i jestem bardzo zaskoczona jakością i szybką wysyłką :D
A teraz czas na haul! :)

1. Balerinki z nadrukiem we flamingi i brokatem - szukałam czegoś dziewczęcego, ale oryginalnego i zakochałam się w tych baletkach. Mega wygodne, uroczy nadruk, zapłaciłam 27zł. Elilu


2. Trampki z ogonkami i uszami królika - oryginalne trampki w kolorze pudrowego różu. Czaiłam się na nie już jakiś czas, aż w końcu doczekałam sie promocji i kupiłam je za 36zł.  Elilu


3. Wiązane balerinki w kolorze złota - bardzo eleganckie, szkoda tylko, że wiązanie jest z gumy i strasznie wpija się w skórę, nawet jak lekko zawiążemy. Z Pantofelek24, za 25zł. 


4. Pikowane trampki w kolorze pudrowego różu - bardzo fajne na co dzień, pasuję i do dziewczęcej i do sportowej stylizacji, jestem z nich mega zadowolona. Za 16zł, Pantofelek24. 


5. Sportowe buty w kolorze bieli i fusji - Szukałam czegoś, w czym będę mogła ćwiczyć i chodzić na siłownię. Te są tak wygodne, że czuję jakbym chodziła bez niczego :) Za 16zł z Pantofelek24.


6. Kamelowe szpilki - wiązane szpilki na niezbyt wysokim obcasie pasują na mnie jak ulał, ale niestety mają jeden, poważny minus. Sznurki są za długie i naprawdę ciężko je zawiązać, tak, żeby było ładnie i co najważniejsze, wygodnie! Mimo to będę chodzić bo fajowo wyglądają na nodze :) Za 16zł z Pantofelek24.




3 komentarze:

  1. Wszystkie buty są genialne, a szczególnie słodkie różowe buty z uszami królika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikowane trampki i te z uszkami królika to moi faworyci :D
    Ale wszystkie butki są śliczne!
    Pozdrawiam
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buty!

    Ale te królisie wymiatają, choć te buty sportowe też przykuwają uwagę. Miałam ten typ w rękach i... mega leciutkie! Jakby były zrobione ze styropianu :D

    Miłego tygodnia Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger