wtorek, 25 lipca 2017

Haul z Aliexpress :* cz1

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was pierwszą część haulu z Aliexpress, oczywiście lipcowego :) Druga część najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu :)

1. Minimalistyczny zegarek z brudnoróżowym paskiem, białą tarczą i elementami w kolorze rose gold - zapłaciłam za niego ok. 5 zł, przyszedł w równe 3 tygodnie. Bardzo dobrze wykonany, wygląda świetnie :D


2. Kabaretki - popularne rajstopy z wielkimi oczkami zamówiłam z ciekawości, ale niestety nie przypadły mi do gustu, nie mam z czym ich zestawiać, bo wydają mi się bardzo wulgarne. Na szczęście kosztowały tylko 3 zł :D


3. Zestaw 5ciu pierścionków w kolorze złota - wyglądają super razem i osobno, a kosztowały tylko 1,94 :) Niestety szybko brudzą palce. 


4. Kolczyki - frędzle - bardzo efektowne, ale jednocześnie lekkie i pasujące do większości moich stylizacji. Kosztowały 3zł


5. Kolczyki z wiszącymi piórkami w kolorze pudrowym - równie lekkie co poprzednie, ale o wiele bardziej dziewczęce i słodkie, czyli takie jak lubię. Kosztowały lekko ponad 3zł. 


6. Efektowne wkrętki czyli szklane kule z kolorowymi kryształkami w środku - jak dla mnie świetne i naprawdę piękne. Kosztowały 1,70/para. 


7. Kolczyki z cyrkoniami - bardzo ładne, ale niestety słabo poklejone i bardzo niedokładne. Kosztowały ok. 4zł. 


8. Niebieskie wkrętki kryształki - najtańsze kolczyki jakie kiedykolwiek kupiłam :) Kosztowały 37 groszy ale nie wyglądają na takie tanie ;p


9. Szczoteczka do rozprowadzania podkładu/korektora/różu/itd - ostatnio widziałam ją we wszystkich haulach i filmikach na Youtube, więc postanowiłam spróbować :) Teraz odstawiłam wszystkie pędzle i używam tylko jej. Najlepsza! A koszt tok. 4zł. 


10. Wkładki do butów - kupiłam je do średnio wygodnych szpilek i teraz jest o wiele lepiej. Zapłaciłam 1,70zł 


11. Bluzka wiązana z hiszpańskim dekoltem - przyszła do mnie w 7 dni, chociaż za dostawę zapłaciłam kilka centów. Bardzo dobra jakościowo, świetnie wygląda do spodni z wysokim stanem, ale minusa dostaje gumka, która podciąga bluzkę do góry i jest to bardzo niewygodne. Zapłaciłam ok. 17zł.


7 komentarzy:

  1. uwielbiam zakupy tam robić, cuda za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rzeczywiście tanio. Ogolnie korzystam z aplikacji wish, ale widze ze tutaj maja tansze rzeczy.

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zegarek, też kiedyś kupiłam na Ali zegarek i jak się do niego przyzwyczaiłam to chodziłam w nim niemalże codziennie, po jakimś czasie się pasek poprzecierał i popękał, ale nie było żal wyrzucić, skoro się kupiło go za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś odrzucają mnie takie sklepy, wolę postawić na jakość :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nic nie zamawiałam z Ali :) narazie na szczęście nie czuję potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moj portfel nienawidzi tej strony :D
    super rzeczy ;)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger