czwartek, 13 lipca 2017

Paleta cieni do powiek Live Love "Sexy" - recenzja :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję paletki Live love, którą kupiłam na promocji w Rossmannie. Było to kilka miesięcy temu, wiec zdążyłam ją porządnie przetestować. Obecnie leży nieużywana, bo jestem zakochana w paletce Wibo, ale do niej też staram się co jakiś czas wracać :)

Paleta cieni do powiek Live Love "Sexy"


Moja Opinia

Paletkę kupiłam na promocji w Rossmannie za ok. 10zł, nie wiem gdzie i za ile jest teraz dostępna. Moja ma nazwę "Sexy" i jest to zbiór ciężkich, ciemnych cieni, metalicznych lub brokatowych. Są też bardzo ładne jasne odcienie, szczególnie lubię ten środkowy (zresztą widać to po zużyciu). Paletką malowałam się zarówno do pracy, jak i na większe wyjścia.Kładłam beżową bazę i coś ciemniejszego w załamaniu. Makijaż wyjściowy zaczynałam od złotego cienia, niesamowicie rozświetlał spojrzenie. Cienie są napigmentowane, z łatwością się nakładają i blendują. Nie robią plam, brokat nie migruje po twarzy w bardzo dużych ilościach. Niestety cienie osypują się przy nakładaniu, więc trzeba uważać, żeby nie popsuć tym makijażu. Ścierają się po ok. 8h bez bazy, z bazą nie próbowałam. Są wydajne, nie podrażniają powiek i wyglądają genialnie! :)




4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger