środa, 10 stycznia 2018

Szampon do wszystkich typów włosów wzmacniający Receptury Babuszki Agafii - bubel :/

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu, który okazał się mega bublem. Skusiłam się na niego, bo bardzo lubię pielęgnację rosyjską, używam maseczek, odzywek, masek do włosów, wiec teraz padło na szampon. Niestety ten wybór był wyjątkowo nietrafiony, zobaczcie zresztą sami :)

Szampon do wszystkich typów włosów wzmacniający Receptury Babuszki Agafii


Moja Opinia:

Szampon jest w zielonej, matowej butelce z zamknięciem typu "klik". Samo opakowanie jest naprawdę urocze, wygląda jak z babcinej toaletki. Konsystencja jest bardzo rzadka, więc szampon wylewa się z opakowania w ogromnych ilościach. Kolor ma zielony, a zapach mocno ziołowy. Natura pełną parą. Szampon dobrze mył włosy, dobrze się z nich spłukiwał, ale niestety strasznie je obciążył. Włosy po jednym dniu były przetłuszczone u nasady, sklejały się w strąki. Wyglądały masakrycznie, a ja jestem posiadaczką włosów suchych, które teoretycznie rzadko się przetłuszczają. Włosy nie były wzmocnione, nie zauważyłam żadnego korzystnego działania, oprócz tego że nie podrażnił ani nie spowodował alergii. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger