wtorek, 28 października 2014

Nowości kosmetyczne: Victorias Secret, Nyx, Essence i wiele innych ! :)

Hej :) Dzisiaj mam dla Was pierwszą część postu o nowościach jakie ostatnio pojawiły się u mnie ;) Będą to nowości kosmetyczne, w następnym poście nowe ciuszki :) 
Ostatnio coś mnie wzięło na urocze, pastelowe kosmetyki i minerałki. :)

1. Minerałkowo :) Pędzel i podkład Pixie oraz mnóstwo próbeczek do przetestowania. Na razie jestem w trakcie próbowania, więc jak tylko wywnioskuję coś z tego używania, dam Wam znać :)


2. Lakiery z Essnece, Barry M i Wibo. Wszystkie mają urocze, pudrowe odcienie, Najbardziej do gustu przypadł mi "Nail Candies" i różany piasek z Wibo. Więcej w nadchodzących recenzjach :)


3. Tutaj trochę misz-maszu - baza pod cienie z Essence(znowu do niej wróciłam), balsam i róż z limitki Essence minarłki, korektor i puder. Troszku tego testowania będzie :) Mam nadzieję, że moja buźka to wytrzyma :P


 4. Pielęgnacja i zapach od Victorias Secret. Amber Romance to zdecydowanie mój zapach, uzależnia od pierwszego psiku. Koło niego leży kokosowy talk z Marksa&Spencera, migdałowa odżywka Alverde(ma cudowny zapach!) i balsam pod prysznic Nivea(jestem bardzo ciekawa niecodziennego wynalazku). 


 5. Dwa lakiery brokatowe NYX, po 5zł za sztukę, przecenione z 20. Promocja w Nyx była, to coś ciekawego kupiłam :* Mam nadzieję, że się sprawdzą :)


6. Biedronkowy organizer od mojego Narzeczonego(dziękuję skarbie :*). Mężczyźni wiedzą, co kobiety lubią najbardziej :)



+ próbki, miniaturki, próbeczki :)



 Miałyście coś? Polecacie, odradzacie? :)


6 komentarzy:

  1. Miałam płyn micelarny Dermedic, który się nie sprawdził. Makijaż słabo zmywał, był mało wydajny i nie zauważyłam poprawy nawilżenia. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten organizer tylko czarny : ) wszystkie lakiery bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne nowości ale chyba niczego nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger