środa, 8 października 2014

Popularna środa czyli cykl recenzji poświęconych popularnym w blogosferze kosmetykom- Płyn do demakijażu Tołpa

Jako, że zaczęły się już krótkie i zimne dni, postanowiłam ruszyć ponownie z recenzjami. Oczywiście stroje dnia będą się pojawiać, ale znacznie częściej będe pokazywać kosmetyki/ projekty DIY/ciekawe reflekcje. Stąd też pomysł na "popularne środy" czyli cykl recenzji kosmetyków, które królują albo królowały w blogosferze. Mam nadzieję, że będziecie ciekawe moich opinii :)

Płyn micelarny dermo face physio Tołpa

Można go kupić np. w Rossmanie w cenie 28zł za 200ml

Moja Opinia:
Micela widziałam wiele razy na łamach różnych blogów. Uważam, że jest on niezwykle popularny. Sama dostałam go na spotkaniu bloggerek i zdenkowałam dawno temu. Żadna recenzja się nie pojawiała, mimo że był to mój ulubieniec. Trzeba było to zmienić :)
Kosmetyk jest w przezroczystej, estetycznej butleczce. Poręczne zamknięcie typu "klik" ułatwia aplikację na wacik. Płyn ładnie pachnie, bardzo delikatnie i przyjemnie. Produkt zmywa makijaż, a nie go rozmazuje. Poza tym domywa nawet najcięższy make-up i nie podrażnia twarzy. Mogę się pokusić o stwierdzenie, że delikatnie nawilża naszą twarz. Bardzo wydajny, miałam go nieco ponad 4 miesiące, przy  codziennym stosowaniu. Bardzo się polubiliśmy, ale na razie zdradzam go z różową Biodermą :P





3 komentarze:

  1. Jestem zdecydowanie za przetestowaniem tego produktu, jako ze uwielbiam kosmetyki Tołpy i nigdy się na żadnym nie zawiodłam :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny produkt, kosmetyki Tołpa są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. musze go wyprobowac :)
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger