wtorek, 7 października 2014

Co zaserwował nam biały jelonek... czyli kilka słów o balsamie dla alergików :)

Hej :) Stosowanie balsamów to u mnie nieco przykry obowiązek. Niby uwielbiam się nimi smarować, ale nigdy nie mam czasu albo po prostu nie pamiętam. Przez to mam kilka balsamów z krótkimi datami ważności, a czas goni! Już bardzo dawno temu dostałam do testów balsam Biały Jeleń. dopiero ostatnio miałam okazję go przetestować i wyrobić o nim opinię. Zapraszam na recenzję :)

Balsam do ciała hypoalerginczny Biały Jeleń


Balsam możemy kupić w drogeriach w cenie ok. 14zł za 200ml.

Moja Opinia:
Balsam jest w prostej, biało-zielonej tubce. Miękkość opakowania służy bezproblemowemu wyciskaniu do samego denka. Kosmetyka ma delikatnie rzadką konsystencję ale nie jest ona lejąca się, za to bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstewki czego nienawidzę w produktach tego typu. Rozprowadza się idealnie! Wydajność jest bardzo dobra, bo wystarczy niewiele, aby nawilżyć całe ciało.
Balsam używam codziennie, zawsze rano. Skóra jest po nim nawilżona i gładka przez cały dzień. Mnie podrażnia, a łagodzi wszelkie podrażnienia, idealny dla alergików( w końcu hipoalergiczny i łagodzący)
Zapach jest typowo neutralny,ma zapach jak typowe dermokosmetyki. Uważam, że to bardzo fajny balsam, ale nie wrócę do niego, bo jest na rynku jeszcze tyle fantastycznych nawilżaczy! :)

Skład:

Opis:

Konsystencja:

4 komentarze:

  1. Jeszcze go nigdy nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam balsam z Eveline ultranawilżający :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywalam go nigdy ani nie widzialam, ale widze że cera alergiczna to z checia spróbuję bo mi się ze wszystkiego skóra podrażnia zwłaszcza na nogach..
    ładna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem alergikiem, wię myślę, że i u mnie by się sprawdził. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger