sobota, 25 października 2014

Prezentacja marki Promod :)

Hej :) Dzisiaj chcę przedstawić Wam markę Promod :)  Jest to francuski sklep oferujący ubrania wysokiej jakości :) 
Powstał we Francji w 1975 roku, a w 2012 roku miał już 1000 sklepów na całym świecie, również w Polsce. Na dzień dzisiejszy jest ich 1067 w 50 krajach. 
W Polsce jest wiele ich sklepów, na pewno znajdziecie swój  niedaleko Waszego miejsca zamieszkania:)
Zapraszam do odwiedzenia ich strony internetowej:

Mamy tam wiele bardzo ciekawych propozycji ubraniowych, dla Was i Waszego mężczyzny.
Na stronie głównej mamy jeszcze link do LookBooka, nowości a także promocji.  
Na początku klknęłam "Lookbooka" i wyświetlił mi się uroczy filmik z przyjemną muzyką prezentujący proces robienia zdjęć. Po krótkiej prezentacji jesiennej kolekcji, zabrałam się do przejrzenia proponowanych stylizacji i muszę Wam powiedzieć, że jest z czego wybierać, bo asortyment i propozycja "noszenia" są bardzo inspirujące. Pokażę i skomentuję parę wybranych przeze mnie stylizacji :)



1. Stylizacja jest utrzymana w odcieniach mrocznej czerni, ale dzięki kobaltowej torebce i wzorzystej marynarce wszystko nabiera "życia". Uwaga, marynarka jest w promocji, polecam :)   Uważam, że byłby to wygodny outfit np. na zakupy albo do szkoły:) Plus za piękne, stabilne buty.


2. Wiecie czemu ta stylizacja mnie oczarowała? Bo nie dość, że jest ciekawie skomponowana, to jest w niej mój ukochany róż, który jest na sweterku i elementach torby(perfekcyjnie skomponowane!). Spódniczka jest mega kobieca, a szalik dodaje szyku i oczywiście ciepła. Trafia do folderu "inspiracje"


3. Stylizacja ostatnia, ale również udana, tak jak poprzednie :) Sukienka w kratę ożywiona ramoneską w kolorze babyblue :) Bardzo odmładzająca i świeża stylizacja, dodająca wdzięku i dziewczęcości. Do tej stylizacji założyłabym moje ukochane kolczyki-perełki. Jest retro, ale z elementami owoczesnymi. Ramoneska jest przeceniona! :)

Dodam jeszcze, że strona ma sklep internetowy, gdzie możemy zamówić wszystkie rzeczy które Wam przedstawiłam, a  także kupić komuś Bon upominkowy. Towar można odebrać w sklepie, albo zamówić kuriera. Co ciekawe można wybrać dostawę-prezent, czyli zrobić zakupy i wysłać pięknie zapakowany prezent do osób, którą chcemy zaskoczyć fajną niespodzianką :)



W sklepie sa teraz bardzo ciekawe promocje. Moje typy? Zobaczcie :)
Bluzka koronkowa szary nadruk - Promod
Bluzka

Kurtka jeansowa jeans - Promod
Kurtka

Jeansy damskie slim czarny jeans - Promod
Dżinsy

Buty na obcasie czarny - Promod


Ceny sa adekwatne do jakości, gorąco polecam :)

Zapraszam na ich stronę internetową oraz FP :)

***FUNPAGE***



11 komentarzy:

  1. swietne sa ciuszki z tej firmy!
    mozesz kliknac u mnie w ostatnim poscie jesli to nie problem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą markę. Mają naprawdę fajne ubrania :)

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten sklep!:) Rozkloszowane spódniczki są ekstra! Sukienki równie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kiedys lubilam ten sklep, myslalam ze u mnie go nie ma, ale znalazlam! :)
    Skusilas mnie i kliknelam sobie store locator. Okazuje sie, ze mam jeden w miescie!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy look jest super, ciekawe ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no mają kilka ciekawych propozycji :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobają ich rzeczy :)
    Fajna marka ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za marką promod, ale może mało ją znam i jakoś nigdy nie wchodzę do tego sklepu:)
    bardzo ciekawie prowadzisz bloga :) fajnie, że w tematyce znajdują się lumpeksy, bo ja uwielbiam buszowanie po lumpkach i posty ze zdobyczami z SH, sama takie robię często :))
    Pytałaś o wzajemną obserwację - chętnie :) zaobserwuj, daj znać i ja się na pewno odwdzięczę;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam promod! Ale nie jestem największą fanką ich cen, nie raz jakość zostaje w tyle a cena ta sama. Ale fakt, ich projektanci odwalają kawał dobrej roboty, każdego sezonu znajdę cos dla siebie ( na wyprzedażach :D! )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger