wtorek, 17 października 2017

Avene Eau Thermale - recenzja wody termalnej w spray'u

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję wody termalnej z Avene :)

Avene Eau Thermale, woda termalna w spray'u


Moja Opinia:
Wodę termalną kupiłam razem wydaniem Elle, ale widziałam że kosztuje ok. 25-30zł. Moja wersja jest podróżna, czyli mała i idealna na wszelkie wyjazdy. Kosmetyk jest w białym opakowaniu w czarną grafikę, bardzo ładne i eleganckie. Wodę aplikujemy poprzez atomizer, który nie zacina sie i dozuje idealną porcję produktu. Wyrób Avene stosowałam na dwa różne sposoby: po myciu/demakijażu twarzy jako tonik oraz jako odświeżenie (często całego ciała) podczas upału. W obydwu przypadkach sprawdza się świetnie, bo ma działanie kojące i nie ściąga skóry, a także daje dłuższe poczucie świeżości. Woda jest oczywiście bezzapachowa i bezbarwna. Nie podrażniła mojej skóry. Szkoda tylko, że tak szybko się kończy :(


3 komentarze:

  1. Dawno nie używałam wody termalnej. Kiedyś stosowałam Evian :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wodę termalną Avene, fajnie, że Ty też byłaś z niej zadowolona. Miałam większą butelkę, zapłaciłam ok 35 zł w aptece Melissa, ale na dość długo mi starczyła. Super jest to uczucie, kiedy podczas upałów można się spryskać tą wodą. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł. Bardzo praktyczny :) Musze wypróbować tę Sól termalna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger