niedziela, 22 października 2017

Haul lumpeksowy za 28 zł - październikowe łowy :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was to. co lubicie najbardziej :D Czyli haul lumpeksowy z października. Nie jest tego dużo, co bardzo mnie dziwi, bo z reguły w lumpeksie sobie nie odmawiam. Niestety jesienno/zimowe dostawy są mocno średnie, ale udało mi się znaleźć kilka perełek. Za wszystko zapłaciłam 28 zł. 

1. Spodnie (od lewej) H&M, Cubus, New Yorker i no name


2. Komin jest no name, spódnica z Monki.


2. Crop top kobaltowy - BikBok

4. Golf  H&M, t-shirt 157, baskinka koronkowa Papaya

5. Sukienka wiązana BikBok

6. Bluza szyfonowa BikBok

7. Tunika Gina Tricot

8. Bomberka (nie pamiętam już jakiej była firmy) 

A Wy co ostatnio kupiłyście w lumpeksach? :)

12 komentarzy:

  1. Mi ostatnio udało się kupić taki mega ciepły sweter z Atmosphere *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę łupów! Ja nie mam takiego szczęścia niestety, na dodatek u mnie na osiedlu jest JEDEN lumpeks i nie mogę do niego wjechać wózkiem z dzieckiem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio upolowałam szary cardigan i sukienkę w kratę. :) Ciekawa jestem jak ta sukienka się prezentuje na ciele. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super łupy ta tunika mój gust ja ostatnio upolowałam sukienkę z hm.
    Zapraszam do desa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne łupy, ale jak dla mnie to nie jest mało rzeczy. :-)
    Ja bardzo dawno nie byłam w lumpeksie, bo z niemowlakiem i kolejnym maluchem w brzuchu nie jest to nic fajnego. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie perełki ; świetne rzeczy udało Ci się upolować

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak to robicie, że potraficie znaleźć takie świetne rzeczy! Mnie wychodzi coś takiego raz na ruski rok... ;<
    Ale nie wiem czemu naładowałaś mnie energią, jak tylko przyjdą pieniążki wybieram się na podbój lumpeksów!

    http://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obserwuję! Chce widzieć więcej znalezionych przez Ciebie perełek ;)

      Trzymaj się! :*

      Usuń
  8. Ale cudny ten crop top ��

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger