niedziela, 29 października 2017

Maska do włosów nadająca objętość Fructis "Densify" - recenzja

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję maski od firmy Garnier, nadającej objętość. 
Kupiłam ją na promocji w Rossmannie i niestety osiągnęła denko :( Zapraszam na moją opinię.

 MASKA DO WŁOSÓW NADAJĄCA OBJĘTOŚĆ FRUCTIS "DENSIFY"


Moja Opinia:
Maska jest w różowym, sporym słoiczku z plastiku. Jest wygodna, bo bierzemy tyle produktu, ile potrzebujemy. Ma kolor delikatnie różowy, jest gęsta, ale łatwo rozprowadza się po wilgotnych włosach. Ma bardzo ładny, nienachalny zapach. Używam jej po każdym myciu włosów, wmasowuję, zostawiam na minutkę i spłukuję chłodną wodą. Stosuję od połowy długości włosów. Po użyciu pasma są wyraźnie nawilżone i odżywione. Od razu czuć, są miękkie i delikatne, łatwo się rozczesują. Jeżeli chodzi o gęstość to zauważyłam, że delikatnie poprawiła się objętość, ale nie jakoś spektakularnie. Była bardzo wydajna, nie podrażniła, ani nie uczuliła mnie.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger