sobota, 4 maja 2013

Makijaż mineralny- przed i po :) Amilie wkracza do akcji!

Dzisiaj pokażę Wam make up produktami Amilie, które dostałam w ramach współpracy oraz na spotkaniu bloggerek. Na końcu mała recenzja podkładu oraz próbek z tego makijażu :) Recenzja pudru Angel Dust oraz Sunkissed a także reszty próbek pojawi się później :) Zapraszam :)

Na początku fotka bez makijażu(mam tylko make up na oczach). Cerę mam średnią, według mnie powinna być lepsza, ale cóż, dbam o nią, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :)

 A tu fotka w podkładzie Amilie(Cream Beige) oraz w pudrze(Angel Dust). Cienie pod oczami zatuszowałam korektorem Pistachio oraz korektorem Medium. Policzki musnęłam różem Dusty Pink. 



  Kosmetyki, które użyłam.
Co myślę o korektorze Pistacio?
Bardzo fajny korektor! Znakomicie rozświetlił i zatuszował moje zaczerwienione i sine powieki a także zmniejszył widoczność piegów i czerwonych plamek na nosie. Dobrze się nakładał i wtapiał w skórę. Nie tworzył efektu maski. Małe opakowanie starczyło mi na kilka razy. 
 Co myślę o różu Dusty Pink?
Przyjemny kolor, bardzo dobrze się trzymał na policzkach :) Ponad 6 godzin bez żadnej poprawki. Nie wyglądam w nim jak "malowana lala", a to chyba najważniejsze  Nie podrażnił ani nie zapchał mnie. Bardzo lekki i świetnie napigmentowany. Nadał mojej cerze świeżego rumieńca. Bardzo się polubiliśmy. 
 Co myślę o korektorze Medium?
Kolor idealny dla bladolicych, świetnie zgrał się z podkładem i pudrem. Wtapia się w cerę  nie zostawia pomarańczowych placków i nie wchodzi w małe zmarszczki na powiece. Delikatnie tuszuje cienie pod oczami. Nie kryje fenomenalnie, ale wygląda naturalnie. Oczywiście ma fajną konsystencję :)


Recenzja podkładu "Cream Beige"(ten po prawej)



 Podkład można kupić na stronie http://www.amilie.pl/ w cenie 36zł za 5g. 


Opinia Producenta:
"Formuła Coverage zapewnia idealne krycie wszelkich niedoskonałości cery, zbudowanym stopniem krycia (każda kolejna warstwa nadaje większe krycie).Podkład o gładkiejjedwabistej konsystencji z delikatnympromiennym wykończeniem (subtelne glow). Odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery."




Moja opinia:
Opakowanie:
Podkład jest w małym, plastikowym słoiczku z białą zakrętką i uroczymi napisami. Ogólnie wszystkie opakowania tej firmy są słodkie i piękne! Zawsze opakowane w brązowy papier, przewiązane wstążką w kropeczki, a na dodatek wizytówki w najsłodsze kolory :) Gdy widzę te zadbane w każdym szczególe produkty to niemal się rozpływam! Piękności! 
Poza tym słoiczek ma praktyczne siteczko i jest dość wytrzymały(nie ma mowy o niekontrolowanym wysypie). 
Cream Beige

Kolor:
To taki chłodny jasny beż, idealnie wtapia się w skórę i nie robi smug. 
Zapach:
Pachnie jak kreda, ale przecież ma działać na twarzy, a nie ładnie pachnieć. Od tego są balsamy i perfumy! :)

Konsystencja:
Proszek, który nakładamy wg. instrukcji, która jest dodatkiem do każdego kosmetyku(tak samo urocza jak opakowania i wizytówki!). Puder wysypujemy na nakrętkę i specjalnym pędzlem nakładamy kolistymi ruchami na twarz, uprzednio robiąc stempelki. nie jest to kosmetyk do szybkich poprawek w autobusie, bo niestety przy małej nieuwadze może nam się rozsypać. Kosmetyk bardzo się pyli, ale mi to nie przeszkadza. 

Działanie:
Kosmetyk po pierwsze solidnie matuje moją twarz! Na początku trochę wysuszył mi policzki, ale teraz, przed aplikacją pudru spryskuję twarz woda różaną i jest ok. Kosmetyk nie zapycha ani nie powoduje, że mam grubą maskę na twarzy. Jest lekki, w sam raz na lato :) Nie podrażnia, a nawet koi :D Skóra po p
pokryta podkładem jest promienna i rozświetlona. wyczytałam tez że podkład ma naturalne filtry przeciwsłoneczne i daje mu za to wielki plus! Po użyciu kosmetyku skóra jest bardzo gładka i aksamitna w dotyku, chce się ją głaskać! :) Podkład wytrzymuje dość długo, ponad 8 godzin z bazą , samego nie używałam. Dostępny jest w wielu odcieniach, na pewno każda kobieta znajdzie swój ideał.

Wydajność:
Bardzo dobra.

Skład:
Mika. Może zawieraćDwutlenek TytanuTlenek CynkuTlenki Żelaza,UltramarynaWęglan Wapnia.
Mika – naturalny minerałDrobinki miki działają jak małe kryształyktóreodbijają i rozpraszają światłodzięki czemu ukrywają niedoskonałości isprawiają, że skóra jest promienna i rozjaśniona.
Dwutlenek Tytanu – naturalny minerał. Posiada właściwości antybakteryjne (polecany dla skóry trądzikowej). Jest też naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. Znajduje zastosowanie zwłaszcza w kosmetykach dla dzieci lub dla osób o skórze wrażliwej. 
Tlenek cynku – naturalny minerał. Posiada właściwości antybakteryjne i matujące. Dodatkowo podobnie jak dwutlenek tytanu jest źródłem naturalnej ochrony przed promieniami UV, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem słońca i przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się. Swoje zastosowanie ma także w kremach dla dzieci jako składnik pomocny w gojeniu się ran.
Tlenki żelaza, Ultramaryna – pigmenty
Węglan Wapnia – naturalny składnik pochodzenia mineralnego. Doskonale absorbuje sebum i wilgoć ze skóry.


Podsumowanie:
Fajny, wart swojej ceny podkład. Lepszy niż drogeryjne  zapychacze :)

Ocena:
9,5/10

Dziękuję firmie Amilie Cosmetics za możliwość testowania ich produktów :)


Amilie



W najbliższych dniach reszta recenzji i makijaży :))


Lubicie kosmetyki mineralne? :)




12 komentarzy:

  1. Ten róż jest pewnie dobry. Nie maluję się za bardzo, ale jak już, to coś czego nie widać, aby nie przypominać malowanej lalki.
    Zapraszam do siebie:
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :) Uwielbiam kosmetyki mineralne ;) Bardzo ładny kolor różu :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaż, bardzo naturalny. :)
    Zapraszam do mnie:
    bizu-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo naturalnie. na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż , delikatny taki jak lubię chociaż się nie maluję :) Co powiesz na wzajemną obserwacje? :) modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt.
    Jej, ale masz dołeczki w policzkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świwetna recenzja!

    zapraszam na tartę!
    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny delikatny make-up.Jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja;)
    Pewnie,że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger