czwartek, 27 czerwca 2013

OOTD: kwiaty, kapelusz i beż!

Hej :) Tak jak obiecałam, dodaję dzisiejszy outfit. Zdjęcia robiła mi przyjaciółka w parku. Na prawie każdym zdjęciu mam rozdziawioną buzię, ale nie zwracajcie uwagi, w końcu ubranie w outficie jest najważniejsze. 

Do kwiecistych spodni dobrałam biały sweterek, beżową kurtkę z eko skóry i baleriny. Do tego torba z napisem, złoty naszyjnik i kapelusz. Idealny zestaw na rower. Mój model vintage, stoi za mną :) 






Spodnie-Vero Moda(25zł)
Sweterek-F&F,Sh(4zł)
Kurtka-Denim&Co,Sh(5zł)
Kapelusz-H&M, Sh(4zł)
Torebka-Little things(13,50zł)
Naszyjnik-eFoxcity
Baleriny-Deichmann

A Wy? Jak ubieracie się na spacery albo na rower?

9 komentarzy:

  1. Torebka genialna! Ogółem stylizacja bardzo trafiona ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! masz naprawdę "nosa" do wyszukiwania tak fajnych ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelusz to zawsze dobra opcja na bad hair day :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominika; ubierasz sie super!! Ja tez uwielbiam ciucholand.Twoj blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje ze do szybkiego zobaczenia.
    Ola (mama Tomka)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger