wtorek, 4 czerwca 2013

OOTD za 15,50+przegląd poczty

Hej :) Dzisiaj pora na outfit dnia :) Oczywiście jest złożony z samych lumpeksowych ciuszków, bo takich mam najwięcej w mojej szafie! Dzisiaj postawiłam na wygodę, ale z fajnymi dodatkami. 
Do czarnych szortów dołożyłam nową bluzkę(świeżo z lumpku!) z nadrukiem trójkąta i wieży Eiffla. Do tego beżowe balerinki i dżinsowa kamizelka. Jako dodatki posłużyły mi naszyjnik Chanel oraz zabawna bransoletka z kostkami do gry :)








T-shirt- River Island, Sh(4zł)
Kamizelka- Tatuum, Sh(1,50zł)
Shorty- H&M, Sh(10zł)
Bransoletka- prezent
Naszyjnik- Chanel, Bellast(współpraca)
Buty- Deichmann

 
Nowości



 Od firmy Love Me Green dostałam 12 próbek :)


 Bluzka w Bambi, h&m, 4zł
Bluzka z H&M, 4zł
 Bluzka z River Island, 4zł
+ naszyjnik Chanel, od Bellast :)


16 komentarzy:

  1. Koszulki z nadrukiem wieży Eiffla i Bambi są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jakie perełki, uwielbiam ciuchy z sh :D
    ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ootd ;) Ubóstwiam koszulkę Endless night ;)

    xoxo

    agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz! i kupione przez Ciebie koszulki są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. SH to najlepsze sklepy :D Polecam te próbki również miałam i bardzo polubiłam:) Szczególnie kremy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta bluzka z Bambi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka z Paryżem jest boska!!!
    ~drzewo

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Koszulki to prawdziwe perełki:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne t-shirty, ogólnie stylizacja również, sama upatrzyłam sobie podobną kamizelką, tylko trochę ciemniejszą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger