czwartek, 6 czerwca 2013

OOTD z Bambi czyli propozycja look'u na co dzień :)

Hej, dzisiaj pora na outfit :) Ostatnio polubiłam ta formę postów, bo sa szybkie i lekkie :) A teraz, kiedy nie mam czasu(poprawianie ocen i inne takie), takie posty ratują mi (blogowe) życie. Nie chcę zawieść moich czytelników długą nieobecnością :) 




Śliczną i słodką bluzkę z Bambi połączyłam z prostą marynarką i legginsami w kolorze czarnym,. dodałam do tego moje ukochane, beżowe baleriny i naszyjnik z ćwiekami. Do tego bransoletka i torba w azteckie wzory. Wszystko na luzie, ale modnie :)

Bluzka- H&M, Sh(4zł)
Marynarka- prezent
Legginsy- Butik(17zł)
Naszyjnik- efoxcity
Torba- BikBok, Norwegia(ok.25zł)
Bransoletka- Neuf Bijoux
Baletki- Deichamnn(70zł)


Mam nadzieję, że Wam się podoba :)

11 komentarzy:

  1. Prześliczny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzka masz talent do robienia strojów
    obserwuje klaudia-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik ok, ale bardziej by pasował do bluzki bez "napisów" czy innych :p ogólnie bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacje,bardzo mi się podoba twój naszyjnik a zwłaszcza bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz uroczo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger