czwartek, 19 września 2013

Ce Ce Cetaphil! Krem Lipoaktywny nawilżający

Hej :) Pogoda zdecydowanie się nie poprawia, zimno jak nie wiem! Czuję się, jakby był listopad, a nie wrzesień. Gdzie podziała się polska złota jesień? No gdzie? Dzisiaj kolejny post o kosmetykach Cetaphil. Owe recenzje będą się pojawiać do soboty, aczkolwiek jutro dodam też outfit. Już pojutrze weekend, bardzo się z tego cieszę, bo mam trochę dość szkoły. Niby ją lubię, ale tak naprawdę to trochę mnie męczy. 
Łapcie recenzję :)


Cetaphil Lipoaktywny krem nawilżający PS


Krem można kupić w aptekach oraz drogeriach w cenie 30zł za 100g.

Opinia Producenta:

Preparat przeznaczony do pielęgnacji skóry po zabiegach medycyny estetycznej, dla cery suchej lub podrażnionej. Zapewnia skórze silną ochronę, prawidłowe nawilżanie i przyśpiesza regenerację. Bez środków zapachowych. Niekomedogenny. Ma właściwości gojące i ochronne, zmiękcza i wygładza naskórek. 






Moja opinia:


Opakowanie:
Tak jakie w przypadku kremu nawilżającego, publikowanej wcześniej(tu link).
Krem jest w klasycznej tubce z odkręcanym "otwarciem", które jest niesamowicie praktyczne. Nie otwiera się samo, dozuje odpowiednią ilość:) 
Miękka tubka jest łatwa do przecięcia, gdy mamy ochotę wydobyć resztki kosmetyku. I jeszcze jeden plus: przejrzysta szata graficzna :)


Zapach:
Bezwonny

Kolor:
Biały


Konsystencja:
Gęsta, ale dobrze się rozsmarowuje i wchłania. Nie robi lepkiej warstwy. 

Działanie: 
Niestety żaden kosmetyk Cetaphil'u nie nadaje się pod makijaż, bo podkład się roluje jak nie wiem :( Mimo to krem lipoaktwyny nawilża, zmiękcza, wygładza i koi naszą skórę. Delikatnie ją rozjaśnia, czyniąc naszą twarz bardziej świetlistą. Nie zapycha, nie podrażnia, nie powoduje wysypu krostek, a wręcz uspokaja swędzenie i pieczenie twarzy. Szkoda, że nie ma filtra, inaczej byłby idealny na dzień, oczywiście dla tych, nie stosujących podkładu :) 


Skład:


Wydajność:
Bardzo dobra

Ocena:
8/10

Stosujecie takie kremy?

16 komentarzy:

  1. ja używam dermoprotektora, i masz rację - nei nadaje się pod makijaż, aczkolwiek od jakiegoś czasu nakładam małą ilośc kremu , na to wacikiem nasączonym ziołami szwedzkimi przecieram twarz po czym nakładam podkład i wszystko jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem właśnie gdzie ta polska, złota jesień, niby kasztany są, jarzębina, złote liście w parku, ale rzeczywiście pogoda niczym listopadowy chłód!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że nie zapycha, bo zawsze mam z tym problem przy doborze kremu:/

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne :)
    Ja już Cię obserwuję, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tym kremie. Ale jeśli nie zapycha to może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sure, I'd love to follow each other!
    Follow me, let me know it on my blog and i'll do the same
    xoxo Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. sure, I'd love to follow each other!
    Follow me, let me know it on my blog and i'll do the same
    xoxo Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym kremie :)

    zapraszam: happiness-29.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. slyszalam wiele dobrego o ich produktach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zastanawiam, co z tą "złotą jesienią", szczerze mówiąc to ja używam tylko organicznych kosmetyków, ale bardzo fajnie napisana recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cetaphil ma podobno dobre kosmetyki, osobiście nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubie emulsje micelarna z Cetaphil, ale kremów nie używałam :)

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta firma ma podobno bardzo dobre produkty, muszę ich kiedyś spróbować. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam nigdy produktów z tej firmy, ale słyszałam, że to dobra firma :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dożo dobrego słyszałam o tym kremie wiec chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszące, czytałam o nim już kilka razy i coraz bardziej mam chęć go sobie kupić :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger