niedziela, 8 września 2013

Second hand'owe zakupy czyli parę nowości w mojej szafie :)

Hej :) Jestem piekielnie uzależniona od lumpeksów. Przyznaję się bez bicia, że wydam nich ostatnie grosze. Coś w nic jest, że mam ochotę tam wracać :P Można tam znaleźć wszystko! Nie rozumiem ludzi, którzy uważają ,. że w lumpeksach można kupować tylko niemodne szmaty z przed kilku sezonów. Ci ludzie wiele tracą, ale nie jest mi z tego powodu przykro. Dzięki temu większe prawdopodobieństwo, że nie sprzątną mi perełki sprzed nosa :) Dziś, oprócz łupów,z wczoraj oraz łupów, których zdjęć nie było, pojawi się potem recenzja masełka TBS Honeymania :) 

To teraz czas na łupy :)



1. T-shirt biżuteryjny- jest krótki, ale naprawdę uroczy. Diamenciki zastępują biżuterię :) Za 4zł, Vero Moda



 2. Koszula w rozmyte, pastelowe kwiaty- trochę oversizow'a, długa. Idealna do legginsów, koniecznie spięta paskiem :) Z H&M, 4zł.

3. Różowa bluzeczka z sercem na plecach- jest świetna! Ma swój urok i pasuje do wielu rzeczy. Wprawdzie mam już sukienkę z takim wycięciem, ale bluzką też nie pogardziłam :) Z Denim&Co, za 4zł.

4. Sukienka w drobną łączkę- ma świetny dekolt i uroczy nadruk. Będzie pasować i na zimę i na lato. Bezkonkurencyjna! Z H&M, za 8zł.


 5. Długi sweter w marynarskim stylu- idealny na zimę. wystarczająco długi do legginsów:) Z River Island, za 4zł.

 6. Dresowa marynarka- mam podobną, tyle że grubszą. Ta będzie idealna na cieplejsze dni. Po zapięciu wygląda jak zwykły sweterek. Z H&M, za 9zł.


 7. Marynarka wyszywana w kwiaty-widziałam taką w Grazii, bardzo mi się podobała, ale nie chciałam wydać więcej niż 100 zł na taką marynarkę. Potem podobną znalazłam w SH za zawrotną cenę 4,99. Pochodzi z H&M
 8. Koszulka z czachą, o niej już pisałam, ale bez fotek, Saints&Mortals, 5zł.
 9. Czarna koszula z kokardą- o niej też już było, :) Gina Tricot, 5zł



 10. Kolejna opisana już rzecz, spódniczka w kwiaty Atmosphere, 6zł



 11. Koralowe shorty- byłam mega zadowolona jak je znalazłam, do tego cena: 1zł przekonała mnie do nich całkowicie :)


 12. Koszulopodobna bluzka w ptaszki-jednym słowem: CUDO! Z Denim&Co, za 3zł


 13. Tunika bez ramiączek w kwiaty-ujęły mnie diamentowe guziki i krój. Uwielbiam! Z Denim&Co, za 3zł.

14. Spódniczka rozkloszowana biało-czarna- trochę za duża, ale przerobię ją i będzie idealna. Z Gina Tricot, za 2,99 :)

Co Wam się najbardziej podoba?  Nie nudzą Was te posty? :)

23 komentarze:

  1. świetne te łupy ! :)
    ojj nie nudzą :)
    zapraszam do mnie , u mnie też nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy mi się podobają ;)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula w ptaszki jest cudna <3

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz świetne łupy! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna jest ta bluzeczka nr3.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i zdj^^
    Pozdrawiam i zapraszam do sb^^
    miss-hanuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszula:)
    http://nastolatkatoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula z wycięciem z tyłu w serducho ♥ rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rzeczy! Wszystkie mi się podobają!
    Ja wczoraj upolowalam nowiutkie rurki, idealnie leżą, za 17zł co prawda, ale i tak warto ;) W sklepie dałabym minimum 3x tyle...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne łupy, zwłaszcza spodenki! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ciuszki :*
    Zapraszam do siebie :)
    http://catyslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi najbardziej się podoba czarna koszula. :) Jest świetna! Zazdroszczę zdobyczy! W wolnej chwili zapraszam również do siebie, może miałabyś ochotę obserwować.
    Pozdrawiam!

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy. Mnie najbardziej spodobała się ta pierwsza spodniczka.
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty zawsze znajdziesz jakieś cudeńka *o*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość z tych rzeczy wygląda na nowe, kupione w normalnym sklepie ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. "Tunika bez ramiączek w kwiaty-ujęły mnie diamentowe guziki i krój. Uwielbiam! Z Denim&Co, za 3zł." To mi się najbardziej podoba ! Ładniutka ;) Powodzenia w dalszym polowaniu na takie fajne ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamusiuuuu! Nie nie nie!:D nie jestem fanką tych postów, bo zawsze zżera mnie zazdrość :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ptasia koszula wymiotła wszystko! jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie są takie lumpeksy? )))
    www.yulianathreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger