poniedziałek, 23 września 2013

OOTD: Pastele na ostro :)

Hej :) Dzisiaj znowu wstawię outfit, tym razem będzie to wariacja na temat pasteli :)

Jasną tunikę zestawiłam z pudrowo różowym swetrem z jedwabiu. Do tego rurki w cętki, też pudrowe :) Żeby nie było za słodko czarne lity(moje najukochańsze buty ostatnio :)) i czarna torebka. Biżuteria to pierścionek z fioletowym kamieniem, naszyjnik w roli bransoletki oraz naszyjnik ze słoikiem :)










Spodnie-H&M(30zł)
Tunika-H&M(wymiana)
Sweterek-Marks&Spencer, Sh(6zł)
Naszyjnik-słoik-Diva(6zł)
Naszyjnik-bransoletka-Bellast
Pierścionek-bazarek(6zł)
Torebka-Krateczka
Lity-bazarek(ok.70zł)

Wolicie pastele czy neony?

37 komentarzy:

  1. Masz śliczne włosy :)
    +zapraszam do mnie : http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne włosy :)
    +zapraszam do mnie : http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny outfit :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala stylizacja, bardzo mi sie podoba.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny naszyjnik,boski zestaw,bardzo ładniutko wyglądasz :)
    pozdr i ZAPRASZAM do mnie na ROZDANIE m.in tusz LOREAL :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, bardzo mi się podoba ...lity super! torba, chętnie tak bym się ubrała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podobają mi się spodnie i buty <3 genialne połączenie ^^

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super outfit ;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam do komentowania nowej notki ;)
    Proszę kliknij w baner martofchina na moim blogu, będę wdzięczna.<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w takich jasnych outfitach :) http://beautifulsolution.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę pastele, chociąż też nic nie mam przeciwko neonom, tylko muszą być w odpowiedniej dawce! Ładny zestaw stworzyłaś :)
    Pozdrawiam i oczywiście zapraszam na www.fashioninthetitle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wolę pastele, chociaż neony też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lity, najwygodniejsze buty na obcasie. :) I raczej wolę pastele, ale w małej ilości w jednym zestawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne lity <3
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. moja koleżanka ma podobny naszyjnik :P
    oczywiście możemy obserwować. ja już. ;)
    likeaposs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, subtelny i delikatny zestaw, pasują Ci takie kolory :)
    A najbardzej podobają mi się spodnie!
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie to wszystko się razem komponuję, uwielbiam lity :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lity ♥ ♥
    Fajna torba :)

    www.ola-olkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna torebka. Ma taki klasyczny kształt! P.S. Kurcze, współczuję tego, że nigdy nie mogłaś spróbować nawet czekolady, ale rozumiem, że pewnie jest to jakieś większe uzasadnienie...Ja już Obserwuję:) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna torebka, ładnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka i buty <3


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie, buty i torebka najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw ;)
    wszystko mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Torba <3


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja!:) Zazdroszczę sweterka <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne spodnie !<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja:)
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz :) Świetna torebka!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wolę zdecydownie pastele, aczkolwiek ja nie zdecydowałabym się na tak jasne spodnie, mi po prostu nie pasują.
    mam bardzo podobny naszyjnik :)
    Pozdrawiam,
    marigoldds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. najbardzie podoba mi się torebka, ale ogólnie całośc wygląda bardzo dobrze! dlatego ciekawa jestem jak spodoba Ci się moja nowa stylizacja na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wolę pastele i bardzo fajny naszyjnik! :)
    emeraldsandnutella.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger