środa, 25 września 2013

Nowa współpraca :)

Hej :) Dzisiaj pokażę Wam wish list ze sklepu Sheinside :) Jak wiecie jest to jedna z ulubionych sklepów internetowych blogerek. Ja też postanowiłam zawrzeć z nimi współpracę, dostając bardzo miłego maila od pracownicy sklepu :) 
Dlatego też zamieściłam banner(na lewo :P) i proszę Was o kliki. Potrzebuję aż 100 unikalnych wejść, więc jak możecie klikajcie. Bardzo chciałabym z nimi współpracować :)

Na początku obejrzymy marynarki :)

Red Lapel Long Sleeve Plaid Print Crop Blazer

Apricot Contrast Collar Long Sleeve Floral Blazers

White Casual Collarless Long Sleeve Floral Single Button Suits


Teraz pora na topy i bluzki :)
White Short Sleeve
White Short Sleeve Rainbow Horse Print T-Shirt

White Batwing Short Sleeve Cakes Print T-Shirt


Mają też naprawdę piękne legginsy :)

Black Skinny Cats Print Leggings
Green Skinny Bamboo Print Leggings


Black Skinny Elasic Waist Side Hollow Pant

Zobaczcie na ich torby! :)
Blue Galaxy Geometric BOOM Print Shoulder Bag

Leopard Geo Pattern Leather Tote Bag


Purple Metallic Magnetic Diamond Flowers Clutch Bag


I jeszcze raz proszą o kliki w banner po lewej :) Liczy się każdy klik. Chętnie wymienię się klikami, jeżeli chcecie oczywiście i klikniecie w mój :)

44 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog :)
    Obserwujemy ? (jeśli tak napisz u mnie w komentarzu)
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam oczywiście :)

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. już klikam :D

    i dodaję do obserwowanych :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy z kotami prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale chyba się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię tą firmę :))) już klikam

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje współpracy ;D
    torebki świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta bluzka w ciastka i legginsy w koty. <3 Gratuluje współpracy i już kliknęłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post tyle ubranek chce miec!:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również go lubię i staram się o współpracę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne maja rzeczy ,pozdr i zapraszam do mnie
    na klik ode mnie mozesz liczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pierwsza torba mi sie badzo spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ubrania mają cudowne!=)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne mają ubrania :3 Kliknęłam :3

    insignificantbaby.blogspot.com
    Mogę też prosić o kliknięcie :3 ?

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście kliknęłam :*oby jak najszybciej udało Ci się zdobyć 100 kliknięć :*
    uwielbiam ten sklep i rownież nawiązałam z nimi współprace :) teraz czekkam na bluzeczke od nich :)

    powodzenia zycze :**!

    zapraszam do siebie na nowy post:*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam we wszystkie linki i w banner, mam nadzieję, że pomogłam :)

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście kliknęłam :))
    Klikniesz też u mnie?
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknęłam i to nie raz :D Obserwuję ! Wow te topy są świetne !!! W ogóle masz super bloga ,po prostu świetnie go prowadzisz ;)
    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kliknęłam xd
    bardzo fajny blog, a ja lubię ten sklep :)


    obserwuję i mam nadzieję że zrobisz to samo :) http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. klikam i liczę na rewanż w tej samej sprawie:)
    http://ohhjane.blogspot.com/2013/09/wishlist-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  23. również obserwuje :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, obserwujemy:)
    Ja juz i czekam na to samo:*

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. napisałabyś coś więcej o współpracy? możesz odpisać na mojego bloga:
    bere-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy :D

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczy są śliczne :)
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszulki są świetne i druga marynarka mi się bardzo podoba <3 Muszę coś kiedyś kupić z tego sklepu :)
    ♥ littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się od nich rzeczy ale jakoś mam opory przed wysyłką z zagranicy ;x
    Trzymam kciuki za współpracę i już klikam w baner :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne ubrania. Mam nadzieję, że uda Ci się z nimi współpracować.
    Będę wpadać częściej i dodaję do obserwowanych. Będzie mi miło gdy zaobserwujesz również mojego bloga ponieważ dopiero zaczynam:-)
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog !! <3
    Dopiero zaczynam, zachęcam do obserwacji ! :)
    Ja już twój obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://dependsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wszędzie ta strona, haha:D kliknęłam :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia życzę i oczywiście weszłam na baner :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Weszłam w baner ;3
    Obserwuję ;)
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. faktycznie, mają cudowne rzeczy ;))
    weszłam w banner :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią pomogę ci w klikaniu. Mi się nie udało ale mam nadzieję, że dzięki pomocy innych spełni się Twoje marzenie .:*

    dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. też lubie Sheinside :) Obowiązkowo kliknęłam w baner :) powodzenia :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger